Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 21 oktober 2012

mini art joural

Rick St Dennis heeft de afgelopen tijdeen heleboel leuke hoofdjes getekend , onder andere een frida kahlo ( op mijn verzoek) en nu heb ik besloten om een minis art journal te maken met al die hoofdjes, lijkt me zo leuk. 
Vandaag dus de eerste met FRIDA KALHO, een fantastische schilderes uit Mexico. Helaas is ze niet meer onder ons, maar ik vind haar werk erg inspirerend. 

Rick St Dennis drew quite a lot of fabulous faces lately, among them Frida Kahlo (my request) and so I decided to make a mini art journal with all the cute faces. 
Today the first page with FRIDA KAHLO a Mexican artist. Unfortunately she's not longer with us but I think her work is very inspiring. 

Frida is verkrijgbaar in:
Frida is availabe in the:


De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt en was nog een restje papier wat ik had liggen (en wat nu heel goed van pas komt). Ik heb nog wat gestempeld en daarna met mijn poscapennen aan de slag gegaan. De tekst is een uitspraak van Frida zelf. 

The background is made with Dylusions ink and it was a scrap of paper I still had lying around (just waiting to be picked up for this project). I used some stamps and after that I had a go with my poscapens. The quote is by Frida.

have a fabulous day
hugs
Miranda

4 opmerkingen:

Patricia zei

Haha SUPER grappig zeg!!!!
Mooie achtergrond hoor!
Gr Patricia

Henriëtte zei

Die is leuk en je achtergrond is weer prachtig, alleen waar je de restjes papier hebt gelaten is me een raadsel hihi.

Groetjes Jet

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit weer schitterend. Wat een prachtige achtergrond en de stempel is ook super.
groetjes Marja
(marjascreativity)

Hélène zei

Super mooie achtergrond.. het gezicht is lekker eigenwijs, helemaal geweldig Miranda!

Groetjes Hélène