Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 15 september 2012

Seika in blue

Jeetje wat gaat de tijd toch snel, het is alweer zaterdag en dat betekent een creatie met een Queen Kat Design stempel. Deze week heb ik Seika weer gebruikt, deze keer in het blauw en op een tag.
Ik had dit prachtige papier nog liggen van prima marketing en dat wilde ik toch graag een keer gebruiken. Soms zijn papiertjes zo mooi dat het haast zonde is om de schaar er in te zetten....maar ik geloof niet dat ik de enige ben die daar last van heeft LOL.

Wowzers time is flying fast, it's Saturday again and that mens another creation with one of the Queen Kat Design stamps. This week I used Seika again, this time in blue and on a tag. I had this gorgeous paper still in my stash and I really wanted to use it this time. Some of the DP is so gorgeous that I hardly dare to cut it...but I guess I'm not the only one having this problem LOL.

Seika Unmounted Rubber Stamp
Seika is een van de vele fantastische ontwerpen uit de Myka Jelina collectie.
Seika is one of many gorgeous designs from the Myka Jelina collection. 


De tag is gemaakt met de Tim Holtz mal van blauw cardstock. Het prachtige prima marketing papier heb ik uitgesneden met de postzegelmallen van Marianne crafteables. De vlinder is een Marianne creatable en de kleine bloempjes zijn gemaakt met een pons van EK succes. De tekst is van kaiserkraft. Voor een paar highlights heb ik een poscapen gebruikt. 

I used blue cardstock for my tag and the Tim Holtz cutting die. The gorgeous designer paper is by prima marketing. I used the postage stamp cutting stencils by Marianne crafteables to cut out the paper. The butterfly is made with a Marianne creatable and the adorable little flowers are made with a punch by EK succes. The sentiment is by kaiserkraft. For the finishing touch I used my poscapen. 

De Queen Kat Design webwinkel is vernieuwd en daarom is er tot 1 oktober een kortingsaktie. Dus als je nog op zoek bent naar een paar mooie stempels kijk, dan is het nu de tijd om toe te slaan en 25% korting te krijgen op je aankopen. Klik HIER om naar de webwinkel te gaan. 

Queen Kat Designs has a new webshop and to celebrate she is having a great sale (expires Oct 1). So if you are still looking for some gorgeous stamps now is the time to visit the shop and have a 25% discount on your purchases. Click HERE to go to the shop. 



have a wonderful weekend
hugs
Miranda




8 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Hi Miranda, wat is dit mooi. De blauwe kleur is schiterend hier bij. Ook de stempel is super gaaf.
groetjes en fijn weekend
Marja

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Nog even Mirnda, ik heb gekeken op de kat stamps site en wat een keuze aan stempels. Super. Maar heb jij ervaring hiermee. De verzending, bestellen etc.??? Ben ik erg benieuwd naar. Op mijn creativityblog staat mijn email adres.
groetjes Marja

Lia zei

Wat een prachtige blauwe tag is dit, en wat een mooie mallen,
groetjes Lia

Marian zei

Ziet er super uit mooie kleuren gecombineerd
Groetjes

ike zei

SUPERB - this is AWESOME :-) xxx

Kimberly zei

How gorgeous in blue! Lovely job. hugs, Kimberly

crealinedance zei

Hoi hoi mooi gedaan zo .gr.Nel

Miranda zei

Ook weer zón leuke stempel! Blij dat ze niet in de buurt zitten LOL, maar je hebt er een mooie tag mee gemaakt!
lieve groet Miranda