Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 18 september 2012

in dreams

Ik zag ik deze nog helemaal niet had laten zien op mijn blog. Zoals jullie weten ben ik dol op zeemeerminnen, ik heb dan ook met veel plezier aan deze canvas gewerkt. Hoewel er wel een paar dingen in zitten die ik niet mooi vind....leerpuntjes voor de volgende keer. 

De achtergrond is gemaakt met acrylverf, gesso en dylusions inkt. Daarnaast natuurlijk nog een boel stempels en templates gebruikt. De zeepaardjes (is 'tie niet snoezig) de zeemeermin en schelpen zijn allemaal van chocolate baroque. Echt prachtige stempels zijn dat. 
De zeemeermin is ingekleurd met kleurpotlood, de zeepaardjes en schelpen met Dylusions inkt en een klein beetje kleurpotlood. 
De spreuk heb ik gevonden op het internet en is met de hand geschreven en met posca pennen natuurlijk. 



I noticed that I didn't share this creation with you yet. As you perhaps already know I just love mermaids and I really had a great time working on this canvas. Allthough there are a few things I'm not completely happy about, well everytime we learn from our previous creations, don't we.

The background is made with acrylicpaints, gesso and Dylusions Ink. Off course I used a lot of stamps and .
templates too. The seahorses, mermaid and shells are all by Chocolate Baroque. Such fabulous stamps. I coloured the mermaid with colouring pencils , the seahorses and shells are coloured with Dylusions Ink and some colouring pencils. 

I found the quote on the internet and it's handwritten with some poscapens off course. 



have a fabulous day
hugs
Miranda

11 opmerkingen:

Neline zei

Je canvas is echt heel gaaf geworden!! Geweldig van kleur en zoveel moois op te zien.
groetjes
Neline

ike zei

Utterly GORGEOUS. Super colours :-) xxx

Marjie Kemper zei

Stunning page! Love all the layers of color/stencil/etc and your beautiful lettering.

Cards and Arts by Jol zei

wauw miranda, ik heb het even vergroot bekeken, wat prachtig, mooi tafereel, mooie kleuren, mooie achtergond en de tekst is prachtig,

groetjes jolande

Patricia zei

Wat een KUNSTWERK is dit zeg Miranda.
HEEL MOOI!!!!!!
Groetjes Patricia

Karin zei

schitterend!

Miranda zei

Mooi Miran enne die leerpuntjes kan ik er niet uithalen hoor, ben benieuwd wat je bedoelt......we zijn zelf onze grootste critici he?

liefs Miranda

Marian zei

IS weer geweldig miranda
Groetjes

Willy zei

Wauwww...betoverend mooi, ik ben jaloers op je mooie handschrift!!

Henriƫtte zei

Ziet er geweldig mooi uit zeg! Super gewoon. En de tekst met de hand geschreven??? Geweldig knap.

Groetjes Jet

crea-elma zei

Hoi hoi,

Leerpuntjes..........meid ik zie ze niet hoor, vind um prachtig!
Zag trouwens bij Wick ook een eigenlijk 2 mooie canvassen van je......geweldig!

groetjes Elma