Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 28 september 2012

Freaky Friday challenge #47


Yeaaaaahhhhhhhhh...het is weer vrijdag en dat betekent een nieuwe challenge bij Forever Night Challenges, #47 en het thema is deze week lekker creepy, nl ...........HOW DARK CAN YOU GO...........

Yeaaaaaaaaaaaaahhhhhh...it's Friday again and that means a new challenge over at Forever Night Challenges, #47 and out theme this week is really creepy.....HOW DARK CAN YOU GO....

Spoonsor this week
Stitchy Bear - $15 voucher
Stitchy Bear

Ik had deze week een lekkere maffe lugubere digi om mee te werken, maar ik vond hem toch ook wel weer erg gaaf. Ja HALLOWEEN is wel iets voor mij. Ik heb de kleuren met Dylusions Inkt gemaakt. De stenen zijn gemaakt met liquitex modeling paste ,  de kleur is geabsorbeerd van de Dylusions inkt. De tekst heb ik gevonden op het internet.

I had this creepy great digi to work with, really loved it. Yep I just LOVE halloween. The colours are by Dylusions Ink. The wall is made with a TCW stencil and liquitex modeling paste. The paste absorbs the ink and give sit a cool look.
The quote is found on the internet.

have a lovely day
hugs
Miranda



2 opmerkingen:

Dara Lynn zei

Great colors Miranda!!!! Love the quote and digi stamp!

José zei

Creepy!!! Maar leuk! Mooi groen en die stenen vind ik helemaal te gek zeg! Mooi gemaakt.