Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 10 september 2012

Exposure

Van de week nog lekker in de avonduurtjes aan een art journalpagina gewerkt.
Ik heb lekker met acrylverf gewerkt en een klein beetje Dylusions inkt. Daarnaast nog veel templates van the Crafter's Workshop gebruikt en veel stempels. De stukjes film zijn uit de serie embellishments van Tim Holtz. De spreuk heb ik gevonden op het internet, ik vond hem zo grappig......
De afbeelding is van Stampotique. 

Last week I have been working in the evenings on an art journalpage. I used a lot of acrylicpaints, some Dylusions Ink, a lot of templates by the Crafter's Workshop and off course a lot of stamps. The piece of film are some the series of embellies by tim Holtz. I found the quote on the internet, thought it was hilarious.....  
The image is by Stampotique. 



Gisteren hadden we een heerlijke warme zondag zodat ik een deel van mijn spulletje naar buiten heb gesleurd om te werken aan een canvas. En gelukkig had ik hulp van mijn kleine harige assistent, Jiriki. Op dit moment is ze even aan het uitrusten, want art journalling kan je erg moe maken........

Yesterday we had a lovely warm Sunday so I took a lot of crafting stuff outside to make a canvas. Lucky me I had some help to from my little furry assistent, called Jiriki. At this moment she is having a rest, art journalling can make you very tired. 

have a great week
hugs
Miranda

8 opmerkingen:

Henriëtte zei

Is weer mooi geworden zeg en gezellig dat je kat met je meedoet. Leuke foto.

groetjes Jet

Rhonda Miller zei

I just love your page. That quote is great and your embellishments are perfect. TFS.

Marian zei

Leuk zo veel belangstelling voor je creatie En deze is ook weer erg mooi
EN je vorige prachtiggg
Groetjes Marian

crealinedance zei

Hoi leuke Canvas,en de foto van de poes is wel heel grappig.gr.Nel

Margo zei

Superleuke artjournaling en je assistent is een dotje !
Liefs
Margo

Marjie Kemper zei

Love this! And I agree the quote is fantastic!

m@nique zei

En deze is ook alweer zo mooi! En zo'n mooie tekst ....

m@nique zei

En deze is ook weer zó mooi! En zo'n mooie tekst ....