Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 29 september 2012

all purples

Vandaag, op zaterdag, is het weer Queen Kat's Design tijd. Deze week heb ik een heel paars kaartje voor jullie. 

Today, Saturday, it's Queen Kat's Design time. This week I have a purple card for you.


De stempel is afkomstig van Queen Kat Designs. Het is een ontwerp van Myka Jelina en ze heet Seika. Dit is wel een van mijn favoriete stempels geloof ik, hoewel er wel heel veel leuke stempels zijn hoor. 
Ik heb de achtergrond gemaakt  met Distress Inkt in verschillende kleuren paars. Ik heb ook een template met sterretjes gebruikt (van Dylusions). Daarna heb ik de bomentemplate gebruikt van the Crafter's Workshop. De bomen zijn aangebracht met Liquitex Modeling Paste. Deze pasta neemt de kleur van de inkt op waterbasis op, zodat het perfect bij de achtergrond past. 
De tekst heb ik gevonden op het internet en met een poscapen op een stukje papier geschreven en uitgeknipt. De bloem is gemaakt met koffiefilterzakjes en gekleurd met distress inkt. 

De stamp is by Queen Kat's Designs. The design is by Myka Jelina. And I think that this is one of my favourite stamps...allthough there are many gorgeous stamps, it's almost hard to have a favourite. Ik heb de achtergrond gemaakt met Distress Inkt in all shaed of purple. I have used a starry template by Dylusions and a tree template by the Crafter's Workshop. I just the tree template with Liquitex Modeling paste. The paste absorbs all waterbased inks and this way it blends perfectly with the bakground. 
I found the quote on the internet and wrote it with a poscapen on a piece of paper. The flower is made with coffeefilters and coloured with distress ink. 


Seika Unmounted Rubber Stamp
Er is nog steeds korting bij aankoop van stempels in de Queen Kat's Design webshop. En volgende week start onze bloghop, hopelijk hoppen jullie even langs. Het ie een Halloween bloghop en dat is natuurlijk erg leuk. 

There is still a sale going on on the Queen Kat's Designs webshop. And next week we will have a bloghop. It would be great if you hop by. It's a Halloween bloghop, so that means a lot of fun. 

Have a wonderful weekend
hugs
Miranda



6 opmerkingen:

José zei

Wat een prachtige meid zeg! Ik vind het geheel ontzettend mooi! Het relief dat je met de modelling paste hebt bereikt geeft zoveel diepte. Super!

Marian zei

Hoi Miranda
Leuk dat ik je ontmoet hebt bij Doeding. EN je creatie is erg mooi
Groetjes

Cards and Arts by Jol zei

wauw, wat mooi, ik vind de achtergrond helemaal geweldig,

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Ik heb hem in het echt mogen bewonderen en ziet er erg superrrrr mooi uit. Prachtig van kleur en een mooie stempel. Hihihi.

Groetjes Astrid.

Annika zei

Hoi Miranda, Wat een leuk blog heb je zeg! Ben gelijk volger van je geworden. We stonden ons gisteren al te verlekkeren aan al die prachtige creaties bij Doe@ding. Gisteravond gelijk aan de slag gegaan. Wat is het ontzettend gaaf zeg om met de spullen van Dylusions lekker te "viezeriken". Vond het ontzettend leuk om te doen, leuke afwisseling van andere technieken.

Groetjes Annika

Henriëtte zei

Mooie kaart, achtergrond vind ik super.

Groetjs Jet