Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 1 augustus 2012

TSB challenge #44 - anything goes

oeps, ik ben een dagje te laat met mijn post, maar deze keer hebben we bij the Stamping Boutique een heeeeeeeeeeel gemakkelijk thema, nl ANYTHING GOES, alles mag dus. Dus doe gezellig mee en maak kans op een aantal digi's van the Stamping Boutique

Er is trouwens tot en met zaterdag 4 augustus ook een DT call bij the Stamping Boutique. Dus vind je het leuk deel uit te maken van een groot en gezellig team, kijk dan even HIER voor meer details. 

oh dear, I'm one day late with my post, but this time we have a very easy challenge for you over at  the Stamping Boutique   ANYTHING GOES, well isn't that easy peasy??
So hopefully you all will join in and have a chance of some digi's by  the Stamping Boutique . 

The Stamping Boutique is also having a DT call at the moment, you can leave a link to your blog until August 4th. So if you want to be part of a big and cosy team check the details over HERE.

Hier een aantal kaarten die ik deze maand heb gemaakt voor the Stamping Boutique. Het zijn allemaal verschillende stijlen.

Now some cards I made this month for the Stamping Boutique. They are all different styles.






have a fun day today
hugs
Miranda

6 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi zeker verschillende stijlen ,ze zijn weer mooi gemaakt.gr.Nel

Marian zei

Wat een mooie creaties weer, mijn voorkeur gaat naar de middelste
Groetjes

Cards by Jol zei

mooie kaarten heb je weer gemaakt miranda, ik vind ze alle drie mooi, maar de onderste vind ik helemaal te gek!'

groetjes jolande

Patricia zei

Allemaal SUPER de puper Miran!!!!!
Mooie kleuren ook.
Groetjes Patricia

SuzQ zei

These are beautiful! What a great job you did. Thanks for leaving such a nice msg on QKD for me! sue

monique zei

ze zijn weer schitterend, geweldig idee om die radertjes en het kettinkje te gebruiken bij de laatste.