Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 28 augustus 2012

The Stamping Boutique challenge #48 anything goes birthday

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij the Stamping Boutique en het thema is "alles mag als het maar met verjaardagen te maken heeft". Lekker makkelijk toch!

Het is wel een beetje gek want dit is ook mijn laatste creatie voor de the Stamping Boutique. Na twee jaar heb ik besloten te stoppen en mij op andere dingen te richten. Bedankt Tracey, Christy en alle andere meiden, ik heb een fantastische tijd gehad en ik ga jullie zeker missen. 

Today we have a new challenge over at the Stamping Boutique and our theme this week is "anything goes birthday". Easy peasy isn't it?

It's a bit weird too, this is also my last creation for the Stamping Boutique. After 2 years I decided to stop and focus myself on new things that are coming my way. I really had a smashing time over at TSB so thanks a bunch tracey, Christy and all the other girls, I'm surely gonna miss you a lot.


Ik heb voor deze week een canvas bewerkt met papier, acrylverf, inkt en modelling paste. De afbeelding is de birthday fairy van de Stamping Boutique.

For this week I worked on a canvas. I have used DP, acrylic paint, ink, and modelling paste. The image is the birthday fairy by the Stamping Boutique

have a lot of fun
hugs
Miranda




10 opmerkingen:

Gery zei

Wat een kleurenfeest is jouw canvas geworden zeg.
Geweldig, ik houd ervan en met zo'n fairy kan het helemaal niet meer stuk.
Echt, ik vind hem superleuk!
Groetjes Gery

Miranda zei

Heerlijk vrolijke en feestelijke creatie Miran! knuf en groetjes Miranda

Patricia zei

Daar word ik wel vrolijk van hoor Miranda!
Heel leuk gemaakt!
Groetjes Patricia

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie vrolijk canvas.Gr.Nel

Marian zei

Prachtige kaart echt heel feestelijk
Groetjes

Kim zei

Your canvas is gorgeous! I love all the textures and colors. We'll miss you at TSB :-(

Kim
sherrodstudiostamps.blogspot.com

Elizabeth zei

Another gorgeous creation!

Cards by Jol zei

zo hé, begint mijn dag lekker, hier wordt je helemaal vrolijk van, PRACHTIG is je canvas, ik ga mijn papier ook eens op deze manier gebruiken, kom ik daar ook eens vanaf.
het elfje is zo schattig, een prachtig geheel.

groetjes jolande

Hélène zei

Wow!....heel gaaf. Mooie kleuren en wat een schattig afdrukje, maar ergens straalt het ook iets stoers uit.

Groetjes Helene

Henriëtte zei

HOihoi, ben weer boven water hoor.
Wat heb jij de afgelopen tijd weer schitterende dingen op je blog gezet. Ook deze is prachtig. Lekker vrolijke kleuren, daar wordt je spontaan vrolijk van.

Groetjes Jet