Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 25 juli 2012

HAPPY!!!



Vandaag heb ik weer een art journalpagina voor jullie. Ik heb deze gemaakt op een avondje gezellig freubelen met Neline en haar dochter Nina. Ik heb acrylverf gebruikt (liquitex) en daler rowney (pearlescent green). Stukjes muziekpapier toegevoegd. De grappige kereltjes zijn van Stampotique en de tekst heb ik gevonden op het internet. De vlaggetjes zijn van Dylusions.
Als laatste een border met posca pennen gemaakt. 

Today I have another page to share. I made this one on an crafting evening with my friend Neline and her daughter Nina. I have used acrylic paint for the background (liquitex) and daler rowney (pearlescent green). Added some tiny bits of musical sheets. The funny little guys are by Stampotique, the banners are by Dylusions. The quote I found on the internet. For the finishing touch I made an border with black and white poscapens. 

have fun today
hugs
Miranda

8 opmerkingen:

Lia zei

Grappige kereltjes haha, net ruimtemannetjes, je kleuren zijn prachtig,
groetjes Lia

Karin zei

schitterend, mooie kleuren en die stempels zijn inderdaad erg grappig!

Marian zei

Leuk die mannetjes en mooi bewerkt verder
Fijne dag verder Groetjes Marian

france papillon zei

heel mooi! je achtergrond ziet er zo anntrekkelijk uit en ja, wie houdt er nu niet van Stampotique stempels ;)

Hélène zei

Leuk en grappig. De kleuren vind ik super!"

Groetjes Helene

Neline zei

Hij is gaaf geworden! De acrylverf heb ik inmiddels ook aangeschaft:):)
groetjes
Neline

Patricia zei

Hij is echt zoooooooooooooo leuk deze!!!!!
Groetjes Patricia

Anita Houston zei

You do beautiful art journal work! The color is so vivid and alive!