Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 23 juni 2012

Queen Kat's Stamps - Sophia



Ik heb het mezelf niet gemakkelijk gemaakt met deze kaart toen ik besloot de afbeelding uit te knippen. PFFFFFFFFF wat een hoop kleine krulletjes en haartjes...het duurde eeuwen voordat ik er mee klaar was, maar het is toch gelukt en het ziet er nog aardig uit ook.
Het merk van het papier weet ik helaas niet, ik heb het nl gekregen, maar het is wel met zoetige kleuren lekker vrolijk. De afbeelding heb ik wit cardstock gestempeld en ingekleurd met kleurpotlood. 

De afbeelding is van Myka Jelina en je kunt haar afbeeldingen vinden in de Queen Kat webshop. Klik op de link om in de winkel terecht te komen.

I really had a hard time with this one because I decided to cut out the image and o boy what a lot of small curls and swirls all over ...pfff...but I managed. It took me ages and it turned out fine in the end.
I got the paper along with the image so I can't tell you the brand this time. The colours of the DP are very sweet and cheery and I distressed the edges with some distressink. 
The image was stamped on white cardstock and coloured with colourpencils. 

The image is by Myka Jelina and you can find her images in the Queen Kat webshop. Just click the link.
Sophia Rubber Stamp

have a very creative weekend
hugs
Miranda

10 opmerkingen:

Lia zei

Een heerlijk fleurig kaartje, mooie kleuren en inderdaad veel lastig knipwerk,
groetjes Lia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kaartje weer Miranda!
Groetjes van Jacqueline

crealinedance zei

Hoi leuke frisse kaart.gr.Nel

Alyce zei

Such a beautiful card Miranga! Love the image and you have coloured it up so beautifully. Fab job! :)

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met een schattige digi.

Groetjes Astrid.

Cards by Jol zei

wat mooi Miranda, de swirls van het papier passen zo mooi bij de sierlijke vleugels van het elfje en wat een gepriegel om het uit te knippen, maar is je heel mooi gelukt.

groetjes jolande

Miranda zei

Hoi Miran, snap wat je bedoelde laatst met het knipwerk! Maar hij is wel mooi geworden, leuke stempel, groetjes Mirx

Henriƫtte zei

Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt. Was misschien veel werk dat uitknippen maar het resultaat is prachtig.
Zag overigens dat ik aardig achter loop bij je. Heb alles net zitten bewonderen. Supermooi!

Groetjes Jet

Jolanda Cuper zei

Ik kom hier via Neline.
Leuke dingen maak jij ik ben maar gelijk volger geworden!
Groetjes Jolanda.

monique zei

zo dat is een heel werk geweest, maar het resultaat is er dan ook naar. Great job!!