Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 11 juni 2012

Canvas creations

Vandaag heb ik een creatie op canvas voor jullie. Ik heb gewerkt met Dylusions inkt en stempels .
Op de achtergrond heb ik maskers gebruikt van the Crafter'sWworkshop en Dylusions. Een deel van de maskers heb ik aangebracht met gesso, zodat je een beetje structuur krijgt. Het mooie is dat de inkt door de gesso trekt en deze kleurt, wat er gelijk erg mooi uitziet. 
Het meisje, tekst en de doodles zijn gestempeld op papier en ingekleurd met neocolor crayons en kleurpotlood. 

Today I have a creation on canvas for you. I used Dylusions ink and stamps. For the background I used some masks by the Crafter's Workshop and Dylusions. To get some structure I added a part of the masking with gesso. Great thing about gesso is that the colour underneath is getting soaked up by the gesso , making it looking very nice immediately. 
The girl, sentiment and doodles are stamped on paper and coloured with neocolor crayons and colour pencils. 



have a very nice day

hugs
Miranda

6 opmerkingen:

Cards by Jol zei

gaaf weer Miranda, geweldig van kleur,

groetjes jolande

Patricia zei

SUPER SUPER SUPER MOOI!!!!!!!
Groetjes Patricia

france papillon zei

Ik vind het fantastisch hoe alles zo harmonieus samen past. Super mooi!
Lieve groetjes,
France

Alyce zei

Lovely creation Miranda! I love your colouring it is just so amazing :)

monique zei

Super mooi

m@nique zei

Wow, deze is ook alweer zo mooi!
Ik vind de kleuren, de stempel en de tekst helemaal fantastisch !!

Groetjes,

Monique