Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 5 juni 2012

birdies

Vandaag heb ik een art journalpagina om te laten zien. Deze heb ik 2 weken geleden bij Neline en haar dochter Nina gemaakt. Het is echt supergezellig om samen bezig te zijn met inkt en stempels. HEEEEEEEEEEEEERLIJK!!!

Today I have an art journalpage to share. I made this about 2 weeks ago when I was at Neline's house. Together with her daughter Nina, we played with ink and stamps and I just LOOOOOOOOOOOOOOOOVE it !!!!!!!!!!!!!!!


Onnodig om te zeggen dat ik natuurlijk met Dylusions inkt en stempels heb gewerkt. Ook een aantal maskers gebruikt met inkt en gesso, om een beetje structuur te krijgen. 
De tekst zag ik bij de opticiën (ja, een leesbril was toch opeens nodig):


Needless to say that I have used Dyslusions ink and stamps. Did use some masks as well with ink and gesso, to get some structure. The quote I found over at the optician (yep needed some reading glasses): 


"I had all the facts, but I could not see the answer 
even though it was there all the time" 


have a wonderful day
hugs
Miranda

9 opmerkingen:

Rhonda Miller zei

I love this.

Dylan zei

fabulous page love it and love the quote x

Neline zei

Hij is gaaf geworden! Wat leuk dat je de vogels ook aan de andere kant hebt geplakt!
Helemaal supers geworden!! Ik zal snel mijn meerminnetje afmaken!
groetjes
Neline

crealinedance zei

Hoi hoi deze is ook leuk geworden.Mijn mapje is af hoor.Gr.Nel

Hélène zei

Wat gezellig om met elkaar te inkten en te stempelen;-) ik vind het er weer super gaaf uitzien...mooie kleuren ook!.

Groetjes Helene

Patricia zei

Wauw mooi zeg Miranda...... Op naar de 14e haha
Groetjes Patricia

Cards by Jol zei

superrrrrrr gaaf!!!!!!!!

groetjes jolande

Wilma zei

Ik vind hem geweldig! Als ik toch eens zoiets moois kan maken...
Groetjes Wilma

monique zei

Zo lief die vogeltjes