Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 15 mei 2012

the Stamping Boutique - challenge #38 DOODLING

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik las wat het thema van de nieuwe challenge was...DOODLING yeeeeeeeeeeaaaaaah I love DOODLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb deze keer de afbeelding FACE van de Stamping Boutique gebruikt, een supergaaf hoofd perfect for art journals en doodling. Ik heb gekozen voor warme, vrolijke zomerkleuren. De rand , tekst en bloemen zijn gemaakt met posca pennen. De afbeelding is ingekleurd met neocolor crayons, houtskool en kleurpotlood. De inkt op de achtergrond is van Dylusions.

I couldn't believe my eyes when I first read it, but the theme of our new challenge is ..DOODLING....wowzersssssssssssss, I  love DOODLING!!!!!!!!!!!!

I have used the image FACE by the Stamping Boutique, an awesome female head perfect for art journals and doodling.I choose some cheery warm summery colours. The edge, sentiment and flowers are drawn with poscapens. The ink in the BG is by Dylusions. 


Do gezellig mee met onze challenge bij the Stamping Boutique
Come and join our challenge over at the Stamping Boutique

have a lovely day
hugs
Miranda

8 opmerkingen:

Marian zei

Wauw wat gaaf schitterend
En de kleuren super hoor wat een talent
Groetjes

Denise and Louise zei

Hi Miranda
Sorry I have not been around lately - have been moving!!
Love, love, love this card. Beautiful colours and great doodling.
Hugs
Denise xx

Patricia zei

OHHHHHHHHHHHHHH wat is die GAAF!!!!!!!
Mooi werk Miranda!!!
Groetjes Patricia

Henriƫtte zei

ziet er weer kleurrijk uit zeg! Mooi.

Groetjes Jet

crealinedance zei

Hoi deze vind ik mooi.gr.Nel

monique zei

hij is super gaaf geworden, ik vind je journal pages helemaal geweldig, lekkere felle kleurtjes, heel erg mooi

Cards by Jol zei

Wat super gaaf !!!!!!!!!!!

Groetjes jolande

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wowwwwwww!!!! prachtig gedaan!