Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 7 mei 2012

Paper Creations Ink and Smudgy Antics

Vandaag heb ik 2 creaties voor jullie, eentje voor Paper Creations Ink en eentje voor Smudgy Antics, waar ik de hele maand mei Gast DT ben.

Today I have 2 creations to share, 1 for the Paper Creations Ink challenge and 1 for Smudgy Antics, cause I'm their guest DT this month. 

**************************************
PAPER CREATIONS INK

Om maar met het slechte nieuws te beginnen, om prive redenen hebben de eigenaren van PCI besloten te stoppen met de challenge blog. Is dat niet ontzettend jammer!!! Vandaag is het dus de laatste challenge en het thema is "in de tuin". Leuk thema niet en wat nog leuker is....deze keer sponsor ik de challenge en je kunt dus 3 van mijn images winnen. Waaronder degene die ik zelf heb gebruikt. 
Zo ik hoop dat jullie allemaal met onze laatste challenge meedoen. Je kunt de challenge HIER vinden.

To start with some bad news, due to private reasons the owners of the PCI decided to close down the challenge blog. Isn't that the most saddest news to hear!!!. So today will be the last challenge and our theme is "in the garden".  Great theme isn't it and something even greater......I will be sponsoring this challenge. You will be able to win 3 of my images, among the one I have been using for this challenge. 
So I hope you all will enter our last challenge . You can find the challenge HERE.


Ik maak ze niet zo vaak, maar deze keer heb ik een scraplayout gemaakt.
I do not make them very often, but this time I made you a scraplayout.


******************************************
SMUDGY ANTICS

De hele maand mei ben ik ook gast DT bij Smudgy Antics, een challenge blog voor alternatieve, vintage en  gothische creaties. Deze week is het thema heel eenvoudig, namelijk ANYTHING GOES. Alles mag dus.

 I'm invited to be Guest DT over at Smudgy Antics challenge blogfor the whole month of May. Smudgy Antics is a blog for alternative, vintage and gothic creations. This week our theme is pretty easy, ANYTHING GOES, well easy peasy isn't it. 


Ik heb een pagina gemaakt met alcohol ink. De randen zijn afgezet met mooi zwart kant. De bloem is gemaakt van plastic dat ik met de heattool (pas op verbrand je vingers niet) heb gevormd en ook heb gekleurd met alcohol inkt. De afbeelding is van Smeared Ink, een gave webwinkel met supertoffe en aparte afbeeldingen. De tekst is een uitspraak van de sprookjesschrijver Hans Christian Andersen.

I have made a page with alcohol ink. For the edges I have used some gorgeous black lace. The flower is made out of plastic and for curling the petals I used a heattool (watch it, don't burn your fingers). The flower is coloured with alcohol ink too. The image is by Smeared Ink, a cool webshop with awesome gothic images. The sentiment is by famous writer of fairytales Hans Christian Andersen.


HAVE A FAIRY LOVELY DAY
HUGS
MIRANDA


9 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige LO heb je gemaakt. Lieve stempel ook.
De paarse kaart is ook mooi en je bloem die je erop hebt gemaakt is prachtig.

Groetjes Astrid.

Marian zei

Wat een bijzondere bloem ziet er prachtig uit En je paarse kaart heel mooi
Groetjes

Henriƫtte zei

Wat ben jij de laatste weken weer creatief bezig geweest zeg!! Ik zie dat ik een heleboel nog niet gezien heb. Ben helemaal niet weg van dat nieuwe blogger, vind het lastig en mis best wel veel. Maar zal uiteindelijk wel wennen.

Groetjes Jet

Cards by Jol zei

wat mooi weer Miranda, mooi getekend en gekleurd en de onderste geweldig van kleur, mooie tekst.

groetjes jolande

ike zei

Super, super AWESOME Miranda. I love the colours, the image is fabulous and your plastic flower totally rocks !!!!
Hugz
Ike xxx

Patricia zei

Heel mooi Miranda!!!
Groetjes Patricia

I Don't Do Straight zei

Love love LOVE this Miranda..... the purples are gorgeous and you have done a stunning job with the image.....FAB! :)

monique zei

leuk dat je GDT bent bij SA, ik vindt je LO erg mooi geworden, de kleur en het kant is echt geweldig.

SuzQ zei

Wow Miranda this is awesome! From one of the newbies.