Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 17 april 2012

the Stamping Boutique challenge #34 - ANYTHING GOES


Het is weer dinsdag en dat betekent een nieuwe challenge bij the Stamping Boutique, dit keer is het thema "ANYTHING GOES" , alles mag dus. Lekker makkelijk toch??

It's Tuesday again and that means a new challenge over at the Stamping Boutique. This week our theme is "ANYTHING GOES" , well that's easy peasy isn't it???




Hoewel alles mocht, hebben de DT leden allemaal dezelfde afbeelding gebruikt en dat levert leuke verschillen op. Wil je ze allemaal zien, kijk dan even op de challenge blog.
Ik heb de achtergrond gemaakt met Dylusion sprayinkt en verder alleen maar woordjes gedoodled. Alles wat me aan een verjaardag deed denken, heb ik opgeschreven. 

Allthough the theme was anything goes, all the DT members used the same image and that means a whole variety of different cards with the same image, really cool. If you want to see the other creations, please check the challenge blog.
I made the BG with Dylusions sprayink and furthermore I doodled a lot of words. Everything that reminded me of birthdays I wrote down. 

hopelijk tot ziens bij onze challenge
hope to see you over at our challenge

have a lovely day
hugs
Miranda

6 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Vrolijke kaart weer

Groetjes Henriƫtte

crealinedance zei

Hoi hoi leuke luchtballon zo op de kaart.gr.Nel

Alyce zei

Wow what a gorgeous image! Love all of the tones and the beautiful colours :)

Cards by Jol zei

dat is vrolijk wakker worden, nu ik jouw kaart zie, gaaf kaartje, leuk de achtergrond, mooie kleuren.

groetjes jolande

Patricia zei

WAUWIE ook weer GAAF zeg Miranda....
Tot morgennnnnnnn
Groetjes Patricia

Neline zei

Hij is gaaf geworden! Ik vond het gisterenavond heel gezellig enne....thanks voor de nieuwe verslaving;)
groetjes
Neline