Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 23 april 2012

SDC52: Oodles of Doodles

Op de valreep wil ik nog meedoen met de STAMPOTIQUE designer challenge #52, oodles of doodles. Een beetje laat maar ik heb nog een paar uurtjes....
Het thema van de challenge is juist zo leuk, doodle iets op je kaart en ik ben dol op doodlen. Bovendien wilde ik ook erg graag iets maken met mijn nieuwe Stampotique stempels die ik pas in Zeist heb gekocht. 

In the nick of time I want to enter the STAMPOTIQUE designer challenge #52, oodles of doodles. A little late, but I still got a few hours left to enter.....
The theme of this challenge is really great, doodle something on your creation and I so love doodling. And I was very eager to use my new Stampotique stamps.



Ik heb de achtergrond gemaakt met Dylusions inkt (wat anders zou ik bijna zeggen), maskers en stempels van oa. stempelcapella. De stempel is van Stampotique ingekleurd met shimmerpaint en neocolor crayons. 
Het randje, de tekst en de bloempjes zijn handgeschreven met poscapennen.  De tekst is waarschijnlijk van ene Frank Outlaw. 

I have made the background with Dylusions ink (all I seem to use nowadays), masks and some stamps (e.g. stempelcapella). The image is by Stampotique and coloured with shimmerpaint and neocolor crayons. The border, the sentiment and flowers are doodled by my and myself with poscapens. The sentiment is probably by Frank Outlaw. 

Stampotique challenge #52 oodles of doodles HIER/HERE

have fun
hugs
Miranda

11 opmerkingen:

Patricia zei

Super leuk weer Miranda!!!!
Groetjes Patricia

Cards by Jol zei

gaaf weer Miranda, iuk vind het zo knap hoe jij dat met de letters doet.

groetjes jolande

crealinedance zei

Hoi leuk zo met die letters.gr.Nel

Kaz zei

Fabulous page, I love the colours and your lettering. Thanks for joining us at Stampotique.

Rhonda Miller zei

This is so great. TFS.

Neline zei

Hij is weer gaaf!!!!
groetjes
Neline

Willy zei

Prachtig geworden, Miranda! Leuk dat je meedoet aan SDC 52.

Fiona zei

Fabulous Miranda - great quote, beautiful deep colour combo

Carla zei

heel mooi en wat een prachtige kleuren

Salamanda's Scrappy Adventures zei

Fabulous page and great journalling

Gez zei

Ooh, totally gorgeous page. Thanks for joining Stampotique Designers Challenge.