Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 13 april 2012

my art is.........

Zoals beloofd nog een creatie die ik met de pasen heb gemaakt.
Dit keer heb ik tijdschriften verknipt om een leuk poppetje te maken. Voor de rest wat gedoodled en lekker met dylusions inkt aan de slag gegaan. Natuurlijk ook mijn posca pennen gebruikt (wat zou ik zonder moeten....) De stempels zijn van paper artsy. 
De tekst is een uitspraak van Calvin & Hobbs (2 stripfiguurtjes).

"as my artist's statement explains, my work is utterly incomprehensible
and is therefore full of deep significance" 

As promised another creation I made during the Easter weekend. This time I used some glossy's to create a funny puppet. Furthermore some doodling and using a lot of dylusions ink. The stamps are by paper artsy. And I have used my posca pens again (where would I be without them...)
The sentiment is by Calvin & Hobbs (2 cartooncharacter's).

"as my artist's statement explains, my work is utterly incomprehensible
and is therefore full of deep significance" 



have a lovely day
hugs
Miranda

6 opmerkingen:

Patricia zei

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH zooooooo leuk weer Miranda!!!!!!!
Echt geweldig hoe verschillend jij kan Art journalen.
Ik geniet van jou werk!
Groetjes Patricia

Neline zei

Geweldig! Wat heb je dat weer gaaf gemaakt! Helemaal supers.
groetjes
Neline

wil zei

hallo miranda deze is ook weer heeeeeeel erg leuk groetjes van mams

Cards by Jol zei

dit is weer kei gaaf!!!!!!!!

groetjes jolande

Marian zei

Super kleuren combinaties maak je, prachtig bewerkt
Groetjes

monique zei

geweldig, ik vind die flesjes ook zo leuk