Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 9 april 2012

a creative easter

Ik ben dit paasweekeinde lekker bezig geweest! Een paar leuke kaarten en art journalpagina's gemaakt en lekker techniekjes uitgeprobeerd. Heerlijk! Vandaag laat ik jullie er vast 2 zien.

I have been very creative this Easter weekend. I made some cards and art journalpages and I tried some new techniques as well. Love it!! Today I will show you 2 of my new creations. 

*********************************************


Voor mijn eerste kaart heb ik een heksje van Saturated Canary gebruikt. Het papier is een nieuwe lijn van Graphic 45. De bloempjes en vlinders zijn van hout en komen bij Xenos vandaan. De tekstplaat is van metaal gemaakt (ten seconds studio) dat ik heb bewerkt en met zwarte acrylverf oud heb gemaakt. De bloemblaadjes zijn van spiegelkarton (gunmetal) gemaakt.
Met dit kaartje doe ik mee aan de volgende challenges:
Saturated Canary challenge blog challenge #14 - thinking of you - (tot11 apr)
the Corrosive challenge blog challenge #146 - Heavy Metal , de tekstplaat is metaal en ik had heavy metal opstaan terwijl ik de kaart aan het maken was, telt dat ook :-) - (tot 14 apr)

For my first card I used this adorable witch by Saturated Canary. The DP is a new line by Graphic 45. The flowers and butterflies are made of wood and are sold at Xenos. The sentiment is made out of metal (ten seconds studio) and made look old with black acryl paint. The leaves are made of mirrorcardstock  (gunmetal). 
I will enter the following challenges:
Saturated Canary challenge blog challenge #14 - thinking of you - (till Apr11)
the Corrosive challenge blog challenge #146 - Heavy Metal , the sentiment is metal  and I was listening to heavy metal when I made the card, hope that that counts too :-) - (till Apr14)

*********************************************



Mijn 2de creatie is een art journalpagina. Ik heb deze gemaakt voor de  Forever Night Challenge. Zij hadden deze keer het thema ROODKAPJE, helemaal leuk
Op Deviantart heb ik een prachtige roodkapje gevonden gemaakt door `man personified`. De achtergrond is gemaakt met stukjes papier uit een boek beschildert met gesso en Dylusions sprays. De blaadjes zijn een stempeltje van Hero Arts en de letters zijn van Papermania. The quote is van A. Brillat Savarin....vond ik hier wel toepasselijk!
Challenges waar ik aan mee doe:
Forever Night challenges - Red Riding Hood (tot 11 apr)
Delightful Challenges - Fantasy (tot 10 apr)
Hotshot Craftblog - challenge #6 Red (tot eind apr)

My 2nd creation is a art journalpage. I made it for the Forever Night challenge. They had a fabulous theme this time  LITTLE RED RIDING HOOD, I so love fairytales...
At Deviantart I found this awesome image made by 'man personified'. The background is made with pieces of paper (out of a book) painted with gesso and Dyslusions sprays. The leaves are made with a Hero Arts stamp. The ABC is a Papermania set. The sentiment is by A. Brillat Savarin...suited this image pretty well I thought!
I will enter the following challenges:
Forever Night challenges - Red Riding Hood (till Apr 11)
Delightful Challenges - Fantasy (till Apr 10)
Hotshot Craftblog - challenge #6 Red (tot end of Apr)

Have a lovely day
hugs
Miranda

8 opmerkingen:

Marian zei

Wat een geweldige creatieve uitspattingen heb je gemaakt wel heel bijzonder. Mooie ontwerpen weer.
Groetjes

Cards by Jol zei

wat gaaf weer, je hebt je weer lekker uitgeleefd, heerlijk genieten van jouw creatieve uitspattingen.

groetjes jolande

Patricia zei

PRACHTIG weer Miranda, je bent lekker bezig geweest!
Je kaart met metal is ook echt SUPERS!
Groetjes Patricia

Lia zei

Prachtige unieke kaartjes heb je gemaakt,
groetjes Lia

Andrea C zei

Both are amazing. I particularly love the top one it is amazing, gorgeous and cool x

Loopylou. zei

ooooooh Miranda!!!!
both are awesome hun but your card has just got super wow factor for me!!!! It is amazing! i love that metal looking 'thinking of you' and your witch is so cool in purple!
thank you so much for sharing it with us over on the SC challenge blog
hugs Lou xxx

Nikki Byrne zei

Both cards are stunning :o) Thank you for joining us at Forevernight this week and good luck. Hugs

NIKKI DT

craftymum zei

Super card. thanks for joining our RED challenge at HSC

Hugs Sarah x