Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 20 april 2012

ARRRRRRRRRRRRT journal...

Ik ben deze week lekker bezig geweest. Op dinsdag gezellig met Neline en haar dochter Nina een art journalpagina gemaakt. We hebben lekker met inkt, stempels en papier gewerkt, heel leuk allemaal. En donderdagavond samen met Patricia en Jolande aan een art journal pagina gewerkt. Ja ik heb al een flink aantal meiden enthousiast gemaakt voor art journal.....wie volgt....

Maar eerst nog even mijn buit van afgelopen zaterdag op de stempelevent in Zeist. Ik heb alles op mijn verlanglijstje gevonden en nog veel meer leuks....

I have been busy this week. On Tuesday I worked on a page together with Neline and her 10 year old daughter Nina. We played with ink, stamps and paper and we really had a great time, a lot of fun. On Thursday evening I worked on another page togehter with Patricia  and Jolande. Yep I already a few girls very enthousiastic about art journalling...who's next....

But before I show you my page I want to show my haul of last Saturday. I went to a stampevent in Zeist and this is what I bought...


Vandaag het resultaat van dinsdag.
Ik ben erg blij met het resultaat. De kleuren zijn mooi en er zit een prachtig glimmertje op (inderdaad glimmermist). het poppetje heb ik samengesteld uit een tijdschrift. De paddenstoelen heb ik ingekleurd met glimmerpaint, de blaadjes met Neocolor II crayons. De achtergrond is gemaakt met Dyslusion sprays, maskers en stempels.

Today i want to show you my Tuesday page. 
I'm happy with the result, love the colours and the shimmer (glimmermist). I used a glossy to make the little funny puppet. The toadstools are coloured with glimmerpaint, the leaves with Neocolor II crayons. The background is made with Dylusion sprayinks, masks and stamps.


have a lot of fun
hugs
Miranda

8 opmerkingen:

Annemiek zei

Hele originele journal zeg, maar niet zo mijn ding als ik van verschillende mensen zo zie. Je aankoop is weer super, jammer dat ik je niet heb gezien op de AS.

Groetjes, Annemiek

crealinedance zei

Hoi zie weer mooi uit.gr.Nel

Cards by Jol zei

ik heb deze art journal weer in het echie mogen zien en het is weer SUPERRRRRRRR.
Fons is je ook erg dankbaar, dat je me aan een nieuwe verslaving hebt geholpen, ha ha ha.
enne mijn handen zijn aardig schoon geworden, was weer super gezellig.
je link heb ik opgeslagen ga ik straks bekijken.

groetjes jolande

Lia zei

Het ziet er heel mooi gekleurd uit, ook niet zo mijn ding, maar wel heel apart,
groetjes Lia

Neline zei

Hij is gaafffffff geworden! Ik ga'm ook heel gauw afmaken.
Gave spullen heb je in Zeist gekocht!!
Ik kreeg vandaag een mailtje dat de bestelling is verzonden.
Spannend! Ik hoop dat hij snel komt.
Groetjes
Neline

Henriëtte zei

Die is weer supers geworden. Wat een leuke kleuren bij elkaar zeg.
Je buit van de beurs is ook geweldig. Kon er jammergenoeg niet zijn, maar volgend jaar zeker weten wel hoor.

Groetjes Jet

Hélène zei

Dit ziet er super uit! Gave vrolijke kleurtjes. En wat heerlijk om met elkaar te prutsen ;-)

Groetjes Helene

Patricia zei

Hij is echt zo GAAAAAAAAF!!!!!
In het echt nog veel mooier. haha
Mijn schilderij is nu ook af!
Groetjes Patricia