Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 20 maart 2012

The Stamping Boutique challenge #30 - CAS

Er is week voorbij en dat betekent een nieuwe challenge bij the Stamping Boutique. Deze week hebben we als thema "CAS" = CLEAN AND SIMPLE!, simpel en eenvoudig dus, met weinig versiersels. Ook voor mij een echter uitdaging. 

Another week has gone by and that means a new challenge over at the Stamping Boutique. This week our theme is "CAS" = CLEAN AND SIMPLE! so hardly any embellies! A real challenge for me too.


Ik heb voor mij kaart de afbeelding "zombie girl with teacup" gebruikt, ik vind haar zoooo gaaf!! Het lintje is uit de hobbywinkel en op de hoekjes een klein siersteentje.

I have used the image "zob=mbiegirl with teacup" for my card and I soooooooooo love this image, it's so cute. The ribbons are from the craftshop and in the corners there is a little stone. 

hugs
Miranda

7 opmerkingen:

Marian zei

Ziet er mooi uit je kaart EN de stempel is wel heel bijzonder
Groetjes

Rhonda Miller zei

What a great card. TFS.

Alyce zei

This is awesome! I love that image and you have done a great job colouring it up :)

Patricia zei

Wat een leukerd, weer zo'n LIEVE greapie haha.
Groetjes Patricia

Funnie Scrap Ladies zei

Hi Miranda,

Wat een te gekke kaart en i love zombiegirl too!

Grt. Carla

Margo zei

Die si inderdaad gaaf zeg ! Superleuk kaartje !
Liefs
Margo

Jacqueline (Sjakkie) zei

Super gaaf en heel leuk!
Groetjes van Jacqueline