Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 21 maart 2012

semi finalist !!!!

Vorige week heb ik gereageerd op een DT call van Heartfell Creations en deze week hoorde ik dat ik door ben naar de semi finale..........WOOOOOOOHOOOOOOOOOO!!!!! Is dat niet super gaaf!

Deze week krijg ik producten thuisgestuurd, waarmee ik 2 creaties moet maken voor de eindstrijd.

Last week I entered Heartfelt Creations DT Call and this week I received an email that I made it to the semi finale............WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOO!!! That's totally cool isn;t it!

Om mee te doen aan de DT call heb ik 3 verschillende al eerder geplaatste creaties ingezonden, nl:
To enter the call I entered the following 3  already published creations:




1.     Altered Item
Het glas heb ik gekleurd met alcohol inkt. De afbeelding is van Stampotique en ingekleurd met aquamarkers en kleurpotlood. Het lint, veertje en bloemen komen uit mijn lokale hobbywinkeltje. 

I coloured this glass jar with alcohol inks. The image is by  Stampotique and coloured with aquamarkers and coloured pencils. The ribbon, feather and flowers are from my local hobby /craftshop.



2.     Art Journalpage
Ik heb het papier bewerkt met gesso om te voorkomen dat de inkt aan de andere kant door het papier heen komt. De kleuren zijn aangebracht met neocolor crayons. Om texture te krijgen heb ik stempels gebruikt van Unity (bloem en tekst) en Tim Holtz (bitty grungy). De grote letters zijn gemaakt met een ABC set van making memories, de kleine letters zijn van Kars. De grote worden zijn op stukje papier uit een boek gestempeld. De randjes heb ik bewerkt met distress inkt (spun sugar). De afbeelding is van Tiddly Inks en ingekleurd neocolor crayons en kleurpotloden. 

I prepared the pages with gesso to protect the ink from bleeding through the pages. The colours in the background are made with neocolor crayons. To get some texture I used stamps by Unity (flowers and sentiment) and Tim Holtz (bitty grungy). The large words are stamps with an ABC stampset by Making Memories, the small words are made with an ABC stampset by Kars (Dutch brand). I have stamped the large words on some pieces of paper torn out of an old book. The edges are distressed with ink (spun sugar by Ranger).
The image is by Tiddly Inks and coloured with neocolor crayons and colour pencils.

 

3.     Card
De achtergrond van deze kaart is gemaakt met alcohol inkt op sheet. Het stukje sheet heb ik op wit papier geplakt zodat de kleuren beter uitkomen. Ik heb spellbinder snijmallen gebruikt om de tandwielen te maken. Om een roesteffect te krijgen heb ik de tandwielen bewerkt met gesso en distress inkt. De bloemen zijn ook gemaakt met de tandwielenmal en EK succes ponsen. De afbeeldingen zijn van Tiddly Inks  (zeemeermin) en Make it Crafty (bloemen). De afbeeldingen zijn ingekleurd met kleurpotlood. 

The background of this card is made with alcohol ink on acetate sheet. I glued the sheet on white cardstock so the colours come out more clearly and bright. I have used the Spellbinders Sprockles dies on mirror cardstock. To get a rusty look and sponged some gesso and distress ink on the sprockles. The flowers are made with the sprockles dies by Spellbinders and EK succes punches. The images are by Tiddly Inks (mermaid) and Make it Crafty (steampuk flowers). I coloured the images with colour pencils.


 Nu heeft Heartfelt Creations een toffe actie, als je op je 5 favoriete designers stemt ( en hopelijk zit ik daar natuurlijk dan bij) maak je ook nog kans om een $50 waardebon te winnen. Klik hier voor meer informatie!

Heartfelt Creations has an awesome action on their blog, pick your top 5 of favorite semi finalists (and hopefully I am 1 of them) and have a chance of winning a $50 certificate. Click here for more information.


have a fairy lovely day
hugs
Miranda

12 opmerkingen:

Marian zei

Gefeliciteerd leuk voor je
EN je creaties zijn super, mooie kleuren combinaties
Groetjes Marian

Patricia zei

GAAF zeg je werkstukken!!!!!
Nou dat ga je zeker lukken hoor, ik duim voor je!
Groetjes Patricia

Crea Astrid zei

Wat leuk zeg. Je creaties die je er al voor had gemaakt, zien er erg mooi uit.
Succes ermee. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Astrid.

Kristina zei

Miranda this is so very awesome for you! Congrats! And I hope you win the $50 gift cert! I do love the projects your show casing for them!
Peace,
Kristy

Cards by Jol zei

wat gaaf Miranda, ik ga duimen hoor voor je, aan je creaties zal het niet liggen, ze zien er super uit.

groetjes jolande

Connie zei

A lovely blog you have Miranda and your work is gorgeous! I am a semi-finalist also and wish you the best of luck.
Connie

Marjo zei

Awesome Miranda!
hugs, Marjo

Alyce zei

Woohoo goodluck Miranda!! These are all so gorgeous...love the images and your colouring is great :)

Margo zei

Ik stem meteen op jou hoor !
Veel succes, je verdient het want je maakt de prachtigste creaties !
Liefs
Margo

Sarah zei

Love your style! Congrats and good luck! Hugs

linda-neff.com zei

Cute blog, adorable projects and lovely pet photos! another semi-finalist dropping by to wish you luck!

kim zei

Hey Miranda. Ik wilde je bedanken voor je lieve berichtje op mijn blog. Het viel wel op, er komen namelijk niet zo heel veel Nederlandse teksten binnen.
Ik was behoorlijk nieuwsgierig naar jou en je creaties dus ben even gaan kijken.
Ten aller eerste: gefeliciteerd! Tof dat je bij de semi zit!
Ik ben verliefd op de 3e creatie die je hebt ingestuurd.. ik maak nog niet zo lang kaarten en kleur ook nog niet zo lang stempeltjes in.. hoe jij die zeemeermin ingekleurd hebt... Omg. Zo mooi. Ik ben gewoon jaloers.
Ik wens je heel veel geluk en hoop dat je doorgaat.
Ga vooral door met je creaties. Ze zijn heel inspirerend.

Dikke knuffels,
Kim