Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 9 maart 2012

running behind!!!

Zo daar ben ik weer. Van de week zonder computer moeten doen, wel relaxed eigenlijk, maar ook wel gek. De muis van de computer had een storing veroorzaakt en HOEPLA.... kon ik helemaal niets meer, alleen nog een zwart scherm. Gelukkig kon het allemaal verholpen worden en ben ik weer ALIVE AND KICKING.....

Hi it;s me again. My computer broke down this week due to technical troubles (my PC mouse) and I had to do without my PC for the whole week, but I must admit, it was quite relaxing too. But everything is working fine now and I'm ALIVE AND KICKING again..........

Ik had van de week wel 2 nieuwe challenges voor jullie, die wil ik jullie toch niet onthouden. 
I did have 2 challenges for you this week which I still want to share.

****************************************

Het thema deze week is "SPRING IS IN THE AIR". We hebben ook een hele leuke sponsor, Rick St Dennis, hij maakt echt prachtige dingen, klik op de link om zijn etsyshop te bekijken. 

Our theme this week is "SPRING IS IN THE AIR". We have a great sponsor this week, Rick St Dennis, he really makes wonderful images, click the link to check out his etsyshop.


*************************************************

Bij the Stamping Boutique is er ook een nieuwe challenge en wel "PEARLS AND SWIRLS". 
Over at the Stamping Boutique we have a new challenge as well and our theme this week is "PEARLS AND SWIRLS". 




hugs 
Miranda





5 opmerkingen:

crealinedance zei

Hoi mooie kaartjes.gr.Nel

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een vrolijke kaartjes ,heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Marian zei

Wat een mooie creaties weer
Mooie kleuren combinaties
Groetjes

Cards by Jol zei

mooie kaartjes, vooral de onderste vind ik een ware beauty.

groetjes jolande

Henriƫtte zei

Vervelend dat je een week geen computer kon gebruiken zeg.
Je kaarten zijn weer super geworden.

Groetjes Jet