Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 20 januari 2012

saturated canary challenge #9- dies and punches

Een tijdje geleden ontdekte ik de Ragamuffins van Saturated Canary, een stelletje ontzettend leuke en snoezige meisjes, echt fantastisch om in te kleuren. Onlangs heb ik er een aantal gekocht, lastig kiezen want ze zijn echt allemaal helemaal leuk. Kijk hier in de shop van Saturated Canary

A little while ago I discovered the Ragamuffins by Saturated Canary, a bunch of gorgeous and adorable girls and honestly a lot of fun to colour as well. Quite recently I bought a few and let me tell you it wasn't easy to stick to a few, because they are all fabulous and totally cute. You can find the Saturated Canary Shop here.

**************************************************


Ik heb mijn kaartje in zeegroen gehouden, naast paars toch ook een favoriete kleur. Ik doe met mijn kaartje mee aan challenge #9 dies and punches bij Saturated Canary. Daarnaast waag ik ook een kansje bij de DT call van Saturated Canary. 
Ik heb de klok van TH gebruikt gesneden uit TH kraftpapier. De klok vervolgens geschuurd en met gesso bewerkt. De bloempjes zijn gemaakt met EK succes ponsen en parels. De afbeelding heb ik ingekleurd met kleurpotlood.

I've used all shades of teal for my card, next to purple another fav of mine. I'll enter my card into their challenge #9 dies and punches. I also take my chance and enter my card in their DT call. It will be awesome to be one of their DTmembers and work with those gorgeous girlies.
I hav used TH clock for my card. I cut it out of TH kraftpaper, sanded it and used some gesso as well. The flowers are made with EK succes punches and some pearls. I coloured my image with colourpencils. 

Je kunt de Saturated Canary challenge #9  hier vinden.
You can find the Saturated Canary challenge #9 here


have a fairy lovely day

hugs
Miranda

.

19 opmerkingen:

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

beautiful!!!
good luck!

Miranda zei

Hoi Miran, wat een schitterende kleur en kaart! Leuke digi! groetjes Miranda

Alyce zei

Wow - this is so stunning!! Really amazing job the colouring is perfect... and love her dress! Thanks for sharing :)

Cards by Jol zei

schitterend is je kaart, mooie kleur en zoooooo mooi ingekleurd,

groetjes jolande

Loopylou. zei

wow miranda this is a stunning card, I love that die!!! your flowers with the beaded stems are gorgeous and of course your image and colouring rocks!!
thankyou for joining in with the challenge over on SC
hugs Lou xx

Lia zei

Mooie kaart, mooie kleur en wat schitterend ingekleurd weer,
groetjes Lia

Patricia zei

Zo deze is echt PRACHTIG zeg!!!!!
Groetjes Patricia

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie kaart.Gr.nel

crea-elma zei

Mooi kaartje, supergave kleurtjes!

groetjes Elma

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! Je digi is supermooi ingekleurd !
Liefs
Margo

Marian zei

Je kaart is heel mooi ook prachtig gekleurd
Groetjes

Renkata zei

super mooi card Miranda.

Margo zei

Hoi Miranda,
bedankt voor je duidelijk uitleg op mijn blog ! Het is inderdaad toch een beetje ver om even over en weer te komen, misschien in de vakantie een keertje binnenkort stop ik met werken op zaterdag en komt er hopelijk wat meer tijd vrij voor zulke dingen !
Liefs
Margo

Janna Werner zei

love this color combination, Miranda!!! Big Hugs Janna

Annemiek zei

Wat een prachtkaartje Miranda! Superkleuren, ook één van mijn favorieten, ik doe er alleen zo weinig mee! Wat mij betreft haal jij dat DT plekje wel hoor!

groetjes, Annemiek

Rebekah zei

What awesome colours I love her blue hair! Thanks for playing at Saturated canary this time hugs Rebekah xx

Karina zei

A gorgeous card, Miranda. Love the colours you used and how you added the clock. Looks really great.
Big hugs, Karina

angelwhispers zei

Oh my goodness this is awesome and what fabulous colouring! Chanelle xxx

Pop's Cards zei

Morning sweetie, I love this creation so gorgeous, thanks for joining us at Saturated Canary this time hugs pops x