Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 6 december 2011

The Stamping Boutique Challenge #21 - non traditional colours


Daar ben ik weer. Vandaag begint er bij The Stamping Boutique een nieuwe challenge en het thema deze keer is "GEEN TRADITIONELE KLEUREN". Leuk, ik hou wel van niet traditioneel.

Yep, it's me again. today we have a new challenge over at the Stamping Boutique and our theme this time is "NON TRADITIONAL COLOURS". Great I do love non trational things.

*****************************************

Ik ben dol op sneeuwpopjes en voor mijn kaartje heb ik dan ook gekozen voor de leuke TSB afbeelding "snowfriends". Ik heb er een vintage kaartje van gemaakt in bruintinten. Voor een beetje extra vintagestyle heb ik de afbeelding na het inkleuren lekker verkreukeld en de randje met de TH distresser bewerkt. De vogel op de paperclip was zwart maar met goldfinger van Daler Rowney goudkleurig gemaakt.

I do love snowmen a lot so for my card I used the gorgeous TSB "snowfriends". I have made a vintagestyle card in brown. For an extra vintage look i crumpled the image after colouring it. The edges are distressed. The bird on a paperclip use to be black but with goldfinger by Daler Rowney I turned it into gold pretty easily.

tot ziens bij de TSB challenge
see you over at the TSB challenge

have a fairy lovely day
hugs
Miranda

7 opmerkingen:

Lia zei

Onwijs leuke kaart, en de sneeuwpoppen zijn super!!

Groetjes Lia

Henriƫtte zei

Wat een gave kaart is dit zeg. Sneeuwpoppen zijn altijd leuk om te gebruiken. Deze is helemaal super.

Groetjes Jet

Neline zei

super gave kaart! Ik vind de sneeuwpoppen ook helemaal leuk.
Mooi van kleur trouwens,
groetjes
Neline

Cards by Jol zei

wauw, je kaart is super gaaf!!!!

groetjes jolande

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een leuke.Gr.Nel

Sara a.k.a. Eternal Princess Ryan zei

Oh Miranda I love your card and the image is awesome!! Wow your coloring is as beautiful as ever!!!! Have a wonderful day!!! Hugs!!!

Miranda zei

Hoi Miran, wat een mooie kaart geworden en leuk dat gerimpelde randje er onder. Ook je vorige post was gaaf, mooi je eigen stempel ontwerpen....altijd leuk om te doen he? Enne binnenkort zijn we M en M he? Gezellig, kijk er naar uit, groetjes en x Miranda