Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 7 december 2011

Spesch Release December

Our Website

Het is alweer de 8ste van de maand en dat betekent nieuwe stempels bij Spesch Designer Stamps. Deze keer heeft Widya leuke digi's ontworpen.

It's already the 8th of the month again and that means new images over at Spesch Designer Stamps. This time Widya has designed 4 cute images to play with.




Ik heb met alle vier de afbeeldingen een kaartje gemaakt en al het papier had ik nog liggen. Het is van Bo Bunny, Basic Grey and Sei.
Dit is tevens mijn laatste release voor Spesch. Met pijn in mijn hart heb ik besloten te stoppen, omdat ik andere dingen willen gaan doen en gaan onderzoeken en uitproberen. Het is superleuk geweest om met de gave afbeeldingen van Spesch te mogen spelen. Bedankt Tracey dat ik deel heb mogen uitmaken van het Spesch DT. Het was waanzinnig leuk!

I have made 4 different cards and all the paper is from my stash. Paper is by bo bunny, Basic Grey and Sei.
This will be my last release for Spesch. With pain in my heart I decided to step down from the DT, but I wanted to spend more time doing other things and exploring new things. But I really had great time working with the cute Spesch images. So thanks a bunch tracey for having me on your DT. I really had a great time!

have a fairy lovely day
hugs
Miranda

3 opmerkingen:

Marco Alpha zei

Hoi Miranda,
Zie net ineens jouw blog voorbij komen omdat je net weer wat nieuws geplaatst had.
Wat zijn je kaarten weer mooi!! Vind die met die sneeuwballen ook heel erg grappig. Je hebt weer flink je best gedaan, Super!!

Groetjes, Marco

Lia zei

Wat een leuke fleurige serie kaartjes, allemaal erg leuk en verschillend,

groetjes Lia

Cards by Jol zei

mooie kerstkaartjes Miranda, vrolijke kleurtjes heb je gebruikt en wat een schattige afdrukjes.

groetjes jolande