Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 5 december 2011

Paper Creations Ink - Challenge 14 BLING IT UP


Zo daar ben ik weer, dit keer met een hele speciale kaart, want ik heb dit elfje zelf getekend. Ik sponsor namelijk deze keer deze challenge van Paper Creations Ink en de winnaar krijgt 3 door mij getekende elfjes. Grappig niet?? Als je kans wilt maken op mijn elfjes doe dan gezellig mee en maak een kaart met veel bling bling, want dat is ons thema deze week.





Hi it's me again and this time with a very special card, 'cause I drew this fairy myself. I'm sponsoring this Paper Creations Ink challenge with 3 images, especially drawn for this occassion. Isn't that cool!!! So if you want to have a chance of winning these fairy enter our challenge by using a lot of bling bling, because that's our theme this time.


Photobucket

We hebben ook nog een 2e sponsor deze maand, nl de CROP STOP en ze hebben echt een fantastische prijs, een voucher van $30 voor de webshop, is dat niet COOL!!
Om voor deze fantastische prijs in aanmerking te komen, moet je aan allebei de challenges in december meedoen!!

We have another sponsor today as well, CROP STOP and they offered a really fabulous prize for you to win, a giftvoucher of $30, isn't that COOL!!
To be eligible for this prize you have to enter both our challenges in December!!

********************************************

Hier is een voorbeeldkaart met mijn eigen elfje. Ik heb gekozen voor kerstpapier van Bo Bunny, winter serenade. Echt prachtig papier met veel glitters, paars (natuurlijk) zeegroen, wijnrood en nog veel meer prachtige kleuren. De vorm in het midden is gemaakt met een Spellbinder. De bloemen zijn gemaakt met een Cheery Lynn snijmal en 2 EK succesponsen en voorzien van veel glitterlijm. De swirl is gemaakt met een magnolia Doohickey.

This is my example card with my own fairy. I choose Bo Bunny's winter serenade as my DP. This is absolutely gorgeous paper with a lot of glitters, purple (what else), teal, burgundy and a lot of other pretty colours. In frame in the middle is made with a Spellbinder. The flowers are made with a Cheery Lynn die and 2 Ek succes punches and a lot of glitterglue. The swirl is made with a Magnolia Doohickey.


******************************************
Als laatste wil ik ook de andere DT leden en gast DT leden bedanken voor het maken van prachtige kaarten met mijn elfjes, jullie moeten ze echt even bekijken op de site van Paper Creations Ink (hier). Een van onze gastontwerpsters deze keer is Kate Palmer , een zeer getalenteerde artieste en crafter uit Australië en zij komt deze week ook met een video op You Tube waarin ze mijn elfje gebruikt, is dat niet helemaal super GAAF!!!!!!!!!!!!! Zodra het filmpje er is zal ik een link op mijn blog zetten.

Before I close I would like to thank all the PCI DT members and Guest DT members, because they really made some awesome cards with my fairies, you really ought to take a look at them, they are wonderful. You can find them on the Paper Creations Ink blog (here).
One of our GDT 's this time is Kate Palmer a very talented artist and crafter from Australia and she will be uploading a You Tube video this week in which she is using my fairy. Isn;t that completely AWESOME!!!!!!!!!!!!!!! As soon as it out I will upload it to my blog to let you know.

Have a fairy lovely day
hugs
Miranda

6 opmerkingen:

Lia zei

Prachtige kaart Miranda, mooie kleuren heb je gebruikt,

groetjes Lia

Cards by Jol zei

wauw Miranda wat een mooi elfje, je kaart is schitterend, prachtige kleuren heb je gebruikt.

groetjes jolande

Marian de Maijer zei

Wauw wat kan jij mooi tekenen, talent heb je hiervoor
En je kaart en de gekozen kleuren
prachtig
Groetjes

Marjo zei

Absolutely beyond GoRGALICIOUS Miranda! You are a fantabulous artist. Thanks for making these yummy digis for us to create with, love em...


xoxo Marjo

Kate P. zei

Aww thanks Miranda - I loved creating with your gorgeous digi images, can't wait to see what you release next.
Kate

Hélène zei

Wat een lief elfje en wat heb je haar weer geweldig ingekleurd! Je kaart ziet er super uit.

Groetjes Hélène