Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 27 december 2011

OPEN HOUSE AT THE CRAFTER'S CAFE

Deze week zijn er allerlei leuke challenges en spelletjes bij de Crafter's Cafe met natuurlijke leuke prijzen om te winnen. Er zijn een heleboel leuke sponsors en dus teveel prijzen om op te noemen. 

This week we have an open house at the Crafter's Cafe with a lot of challenges and games and some awesome prizes to win. We have a lot of sponsors so prizes gallore (to much to mention them all).


**************************************************
Ik heb 2 voorbeelden gemaakt voor een paar van de open huis - challenges.

I have made 2 examples for 2 of the open house - challenges .

Mijn 1ste voorbeeld heb gemaakt met een digi van MAKE IT CRAFTY. Het is het elfje Ardella. De challenge was om je te laten inspireren door het werk van MIC DT-leden. Ik heb mij laten inspireren voor een steampunk kaart van Tracy. Ik heb mij laten inspireren door de stijl en de kleuren. 

My 1st example is made with a MAKE IT CRAFTY digi, the elven Ardella. The challenge was to get inspired by the MIC DT creations. I got inspired by  Tracy's  steampunk card. My found my inspiration in the style and the colours.



Mijn 2de kaart is gemaakt met Sweet Angel Smoochie van THE STAMPING BOUTIQUE. Deze challenge was heel gemakkelijk want alles mocht als je maar een TSB digi gebruikte. 

My 2nd card is made with Sweet Angel Smoochie by THE STAMPING BOUTIQUE. This challenge was easy peasy, 'cause everything was allowed as long as it has a TSB digi.


ga snel kijken bij the crafters cafe en doe mee aan de spelletjes en challenges
go quickly to the crafters cafe and join in with the games and the challenges

hope you'll have a lot of fun
hugs
Miranda

2 opmerkingen:

Henri√ętte zei

Wat een mooie kaarten weer en wat een prachtige kleuren heb je gebruikt.

Groetjes Henri√ętte

Marian de Maijer zei

Prachtige kleuren en je kaart is weer prachtig
Groetjes