Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 31 december 2011

Last post of 2011

Vandaag mijn laatste berichtje van 2011. Ik heb dit jaar 240 creaties gemaakt waarvan ik de meeste inmiddels al heb laten zien, een paar komen er nog aan, maar dat wordt 2012.

Ik wil iedere bedanken voor alle leuke berichtjes die jullie voor mij hebben achtergelaten dit jaar, het betekent heel veel voor mij en ik wens jullie allemaal
  een gezond en creatief 2012!!

Today my last post of 2011. I have made 240 creations so far and shared most of them here on my blog, but a few will be shown in 2012, just wait and see.

I would like to thank everyone for all the lovely comments I had this year, they meant a lot to me and I wish all of you 
a healthy and creative 2012


Als laatste creatie voor 2011 heb ik nog een artjournalpagina voor jullie. De achtergrond heb ik gemaakt met neocolor crayons en stempels van Tim Holtz, Paperartsy, Viva Dekor en Heartfelt Creations. Het meisje is een mal van Smoochie getekend door Tracey van de Stamping Boutique. Ook ingekleurd met neocolour crayons.

My last creatie for 2011 is another artjournalpage. I have made the background with neocolor crayons and stamps by Tim Holtz, Paperartsy, Viva Dekor and Heartfelt Creations. The girl is a Smoochie template drawn by Tracy of the Stamoing Boutique. I have coloured Smoochie with neocolor crayons as well.

See you back in 2012
hugs
Miranda

1 opmerking:

Pauline zei

Wishing you a happy new year!