Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 9 november 2011

TSB challenge #19 Home of the brave AND Hobbystunter


Wow het is maar goed dat ik een weekje vrij heb, want ik heb een hoop kaarten moeten maken en plaatsen.....vandaag heb ik er nl weer 2 voor jullie.

Wow I'm glad I have a week off from work, 'cause i had to make quite a few cards this week and post them as well......and I have another 2 crads for you today.

**********************************************
THE STAMPING BOUTIQUE - #19
HOME OF THE BRAVE

De nieuwe challenge bij TSB is home of the brave. Dit is een veteranendag waarbij de inzet van het Amerikaanse soldaten worden herdacht. Voor deze dag heb ik een "dank je wel"kaart gemaakt. Voor mijn afbeelding heb ik een van de nieuwe afbeeldingen van Tracey gebruikt, Smoochie. Een leuk meiske met lange haren. Inmiddels heeft Tracey een hele serie getekend, die we bij het TSB DT helemaal geweldig vinden. je kunt ze hier vinden in de webwinkel.

The new challenge over at TSB is home of the brave, veteransday. I made a "thank you card" for the new challenge and I have used one of the new images by Tracey, Smoochie. A cute little girl with fabulous long hair. Tracey drew a whole new line with smoochies, and the TSB DT love them all. You can find them here in the shop.



*************************************
VINTAGECARD HOBBYSTUNTER

Mijn 2de kaart heb ik gemaakt voor de Hobbystunter, mijn lokale en favoriete hobbywinkel.
Op een paar dingen na is alles gemaakt met Tim Holtz (TH) artikelen.
De achtergrond is gemaakt met inkt en maskers (TH) op kraftpapier. De randje behandeld met de distresser (TH) en inkt. Het stukje blauwe papier is kraftcore (TH) dat ik in een embossingmal (TH) heb gedaan en daarna heb opgeschuurd. Ook hier de randjes behandeld met de distresser en inkt. Stukjes muziekpapier gescheurd en beïnkt. Een vintageplaatje (Geckogalz) op kraftcore geplakt en ook deze met distresser en inkt behandeld. Het geheel vastgeniet op mijn kaart. Als laatste nog fotofilm (TH) toegevoegd, wat roosjes en een swirl.

My 2nd card i made for my local hobby and craftshop, Hobbystunter. Most
items I have used are by Tim Holtz (TH).

The background is made with ink and masks (TH) on kraftpaper. Used a distresser (TH) and ink on the edges. The blue paper is kraftcore (TH). Embossed and sanded it and again used ink on the edges. I also used some notepaper and inked the edges as well. The image is by Geckogalz and I glued it on kraftcore brown. Again I used my distresser and ink on the edges. I attached the image to my card with a stapler. The finishing touch is a piece of film (TH), some roses and a swirl.


have a lovely day
hugs
Miranda

5 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat is je eerste kaart fleurig en vrolijk Miranda.
De tweede is ook helemaal geweldig. lekker vintage en leuk dat je m voor de Hobbystunter hebt gemaakt. Is ook mijn favoriete (web)winkel.

Groetjes en een fijne dag,
Jet

Margo zei

Wat een leuke kaartjes, ik ben echt helemaal weg van de eerste !
Wat heb je dat leuk gedaan met al die bloemen !
Liefs
Margo

Lia zei

Wat een leuke kaarten weer, de bovenste is lekker fris van kleur, de onderste, ja echte Tim kleuren,

groetjes Lia

Cards by Jol zei

mooie kaartjes, de bovenste is lekker vrolijk met de kleuren en bloemen,

groetjes jolande

Marian de Maijer zei

Heerlijk fleurig je bovenste kaart
Voorjaar heerlijk maar nog even wachten
Groetjes