Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 22 november 2011

The Stamping Boutique challenge # 20 - Thanksgiving

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij the Stamping Boutique. Het thema is deze keer THANKSGIVING.

Today we are having a new challenge over at the Stamping Boutique. Our theme is this time is THANKSGIVING.

***********************************************
Ik heb voor mijn kaart AJ the Pilgrim gebruikt. Het papier had ik al een hele tijd liggen, maar het merk weet ik niet meer. De pompoenvorm is een mal van TH. De blaadjes en takjes ook. De blaadjes heb ik na snijden nog bewerkt met inkt.

I have used AJ the Pilgrim for my card. I had this paper already for quite a while, but sorry can't remember the brand. The pumpkin shape is a TH die and so are the leaves and branches. After cutting I coloured the leaves with ink.

have a lovely day
hugs
Miranda

5 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart Miranda. Mooi van kleur ook. Leuk ook met de blaadjes van Tim Holtz.

Knuf Astrid.

Margo zei

Wat een leuk kaartje Miranda !
Liefs
Margo

Marian de Maijer zei

Gezellige mooie kaart
Groetjes

Elizabeth zei

Gorgeous!

xxxtglxxx zei

Hi Miranda :)

This looks awesome! Love the colours and the layers of leaves, they look brilliant.

hugs

xxalisonxx