Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 14 november 2011

Special Zombie Release

Our Website

Vandaag zijn er hele aparte stempels uitgekomen bij Spesch, je moet wel van een beetje "creepy" houden, want Max heeft ALICE IN ZOMBIELAND voor ons getekend. Ik vind ze wel erg gaaf. Ik hou wel van een beetje gek af en toe.
Ik heb een art journalpagina gemaakt. Lekker kliederen met inkt en stempels, HEERLIJK!!
Kijk voor meer voorbeelden op de Speschblog.


Today we have a special release over at Spesch, you must like a little "creepy" 'cause Max has made us ALICE IN ZOMBIELAND. I think they are awesome, I just love the weird and unusual now and than.
I have made an art journalpage. I just love fooling around with ink and stamps.
if you want some more inspiration please go to the Spesch blog.

Have a lovely day

hugs
Miranda

4 opmerkingen:

Lia zei

Ik heb het niet zo op zombie's, maar je kaart is supergoed gelukt,

groetjes Lia

WencheP zei

They are kind of scary....and a tiny little bit cute....

Great page!

Hugs,
Wenche

Miranda zei

Goedemorgen Miran, je bent weer heerlijk in de weer geweest met inkt en verf, kan me voorstellen dat je art-journal pagina's leuk vindt om te maken! Je nieuwe Spell.b. bloemen zijn trouwens heel leuk!
groetjes Mirandax

Marian de Maijer zei

Vind het heel knap werk hoor maar is niet mijn stijl zou niemand weten om dit naar te sturen
Groetjes