Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 17 november 2011

DYSU challenge #46 - a splash of blue

Hallo allemaal, welkom terug bij weer een nieuwe challenge van Do You Stack Up?! Deze week willen we Blauw zien in jullie creaties en dan bedoel ik ook echt blauw.

Hey everyone! Welcome back to a new challenge at Do You Stack Up?! This week we want to see a Splash of Blue on your project!


This week's Sponsors:

Robyn’s Fetish
Winner’s Choice of EITHER 5 Digital Stamps OR 4 Digital Stamps and 1 Paper Pack
Raindrop Echo Designs
Winner’s Choice of 4 Digi Sentiment Sets
Mami Doodles
4 Digital Images


******************************************
En nu totaal iets anders......
and now something completely different...........

Ik heb een afbeelding/ tekst van Raindrop Echoes gebruikt, cityscapes sentiments. Volg de link want er zijn echt superleuke tekstjes met afbeeldingen te vinden.
Bij dit stadsgezicht hoort een zonsopgang vond ik en die heb ik dan ook gemaakt met stempelinkt. Verder vond ik het niet echt nodig om nog bloempjes of zo toe te voegen, dus op een strikje na vond ik het wel voldoende zo.

I have used a image/sentiment by Raindrop Echoes, cityscapes sentiment. Follow the link to find some more great sentiment with images. This cityscape should go together with a sunrise I thought, so I made one with ink. I didn't think it needed some flowers or anything like that, I only added a bow for the finishing touch.

Kijk ook bij de andere DT leden want ze hebben weer mooie creaties gemaakt.
Take a look at the other DT members creations as well, 'cause they made some great things again.

have a lovely day
hugs
Miranda

18 opmerkingen:

Margo zei

Wat is dit superleuk zeg !
Waaw ik wou dat ik vandaag even kon 'escapen from reality' en een dagje lekker knutselen :)
Liefs
Margo

crealinedance zei

Hoi hoi Deze is leuk bedacht.Gr.Nel

Patricia zei

Mooie kaart zeg, eens heel iets anders!
Ik heb toevallig net een blauwe kaart gepost, dus kan ik hem gelijk inzetten haha
Groet Patricia

Cards by Jol zei

wauw, Miranda wat een mooie kaart, prachtig de achtergrond en dan de huizen ervoor.

groetjes jolande

WencheP zei

This is just awesome! I'm speechless......

Hugs,
Wenche

Naomi zei

Miranda, this is just AWESOME! LOVE that city skyline and the amazing sunset!

Hugs,
Naomi

Henriƫtte zei

Mooie kaart Miranda!!!

Groetjes Jet

Janna Werner zei

Miranda, this card is uber-wonderful!

Marian de Maijer zei

Heel mooi je kaart en goed bedacht
Groetjes

Denise and Louise zei

Stunning card Miranda. Love that sunset and the background is awesome.
Brilliant sentiment too.
Hugs
Denise xx

xxxtglxxx zei

Hi Miranda :)

Wooo, this looks amazing hun! The silhouette skyline looks fantastic and the sky effects are brilliant. Fab sentiment too.

hugs

xxalisonxx

slugolicious zei

Have you lived in the Netherlands all your life? If not, I don't suppose you lived in Charlotte, NC?

princesskitten zei

That is super cool

Delphine zei

Gorgeous, Miranda! I love the scene you have created and the sunrise looks fantastic! Thanks for having me as GDT at DYSU this week! Hugs Delphine xx

Marcy zei

Miranda, this is just STUNNING!

Marlena M. zei

Such a great image and card! ;)

JOAN zei

WOW, Miranda. I love this card!! Makes me want to be inside it LOL! Hugs, Joan

Saskia Pullen zei

Hoi Miranda,

bedankt voor je reactie op mijn kerstmannen kaart!

Dacht van: Gebruik een keer andere kleuren dan alleen rood met wit. Een keer wat anders niet waar?

Leuke tekeningen maak je ook trouwens!

Sorry, voor als er soms typefouten in staan, ik heb Dyslexie.

Groetjes,

Saskia
No limits cards design