Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 18 november 2011

Art Journal

Ja hoor, ik heb weer een art journal page gemaakt, ik vind dat toch zo leuk om te doen. Lekker kliederen met inkt en verf en stempels, heerlijk.

Ik heb stempels gebruikt van Paper Artsy (flesjes en vlinders) , een swirl van Hero Arts en een tekststempel van Viva Dekor. De plaatjes zijn van het internet. De tekst heb ik op het internet gevonden, maar ik geloof dat TH hem ook in een stempel heeft uitgebracht.

Yep I did it again, I have made another art journalpage. I really love making art journalpages, it is such a lot of fun to play with ink, paint and stamps.

I have used stamps by Paper Artsy (bottles and moths), a swirl by Hero Arts and a text stamp by Viva Dekor. The little pictures are found on the internet and so is the sentiment, allthough I think TH has this one as a stamp as well.


have a lovely day
hugs
Miranda

6 opmerkingen:

Henriƫtte zei

Wat ontzettend mooi Miranda. Prachtige kleuren heb je gebruikt en schitterende stempels.

Groetjes Jet

Margo zei

Waaw wat knap Miranda !
Ik vind het resultaat ecth geweldig mooi !
Je hebt de tekst ook erg leuk gedaan !
Liefs
Margo

Neline zei

Wat gaaf zo'n boek, je kan er inderdaad alles in kwijt en helemaal op uitleven.
Die van jou vind ik supers geworden, en heel mooi van kleur.
groetjes
Neline

Cards by Jol zei

prachtig Miranda, mooi van kleur, mooie stempels en het prentje past er prachtig bij.

groetjes jolande

Miranda zei

Mooi Miran, fantasievol en mooie kleuren! Ook je vorige kaart is verrassend anders, leuk! groetjes Miranda

Janna Werner zei

Oh my, Miranda!!! AWESOME, totally love it to pieces! Janna