Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 3 oktober 2011

PCI challenge # 10 - use black or orange

Ik was een beetje laat met mijn Tiddly Inks kaart, maar je kunt hem hier vinden.
I was a little late uploading my tiddly Inks card, but you can find it here.
*************************************************

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Paper Creations Ink en het thema deze week is "gebruik zwart of oranje". Hoewel ik sneller paars met zwart zou kiezen vind ik deze combi toch ook wel erg leuk.

Today another challenge starts over at Paper Creations Ink and our theme this week is "use black or orange". Normally I would go for purple and black, but I must admit that this colourcombo looks great too.

We hebben natuurlijk weer een leuke sponsor deze week, Stamp Insanity.
We have another cool sponsor this week, Stamp Insanity.
Photobucket

Ik heb een snoeizg heksje gebruikt voor mijn kaart en het geheel maar zwart met oranje gemaakt omdat ik niet kon kiezen. Op het middenstuk heb ik webbing gebruikt, een techniek van Kicostamps. Heel leuk spul wat krimpt als je het verhit. Je kunt het ook embossen. Het frame is gemaakt met een spellbinder. De bloem is gemaakt van clearly art, een plastic dat je kunt verhitten en vervormen. Heel gaaf!. Ik heb de bloem ook nog versierd met een koperstift.

I have used a cute little witch for my card and just used black and orange 'cause I couldn;t make up my mind. The centerpiece is made with a webbing technique, a technique from Kicostamps. Great stuff which shrinks when heated and you can emboss it as well. The frame is made with a spellbinder. I have used clearly art for my flower, an acrylic that you can mold after heating. Really cool!!! I have used a coppermarker to doodle my flower a little.


Hier kan je je creatie uploaden in onze challenge, ik kijk er al naar uit.
Upload your creation here into our challenge, I'm looking forward to your creations.

have a lovely day
hugs
Miranda

12 opmerkingen:

Cards by Jol zei

super gaaf kaartje, de kleurencombi vind ik geweldig, leuk afdrukje.

groetjes jolande

Margo zei

Wat een ontzettend leuk kaartje !
Ik vind de digi heel tof, de webbing-techniek had ik nog nooit eerder gezien maar is super en die bloem ik helemaal de max !
Alles past ook geweldig bij elkaar, ben dus helemaal fan van deze !
Liefs
Margo

Hélène zei

Zo gaaf weer!

Groetjes Hélène

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda. Vind de bloem die je gemaakt hebt, ook erg mooi. Wat een schattige stempel ook. Zie dat je deze Spellbinder vaak gebruikt. Ik heb hem nog steeds niet gebruikt. Erg hé.

Knuf Astrid.

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi kaartje geheel in stijl.Gr.Nel

Patricia zei

Een SUPERTOFFE miranda kaart!!!!!
Groet Patricia

Marian de Maijer zei

Kleurencombinatie is prachtig
Mooie kaart
Groetjes

Miranda zei

Hoi Miran, leuke kaart en de webbing ziet er gaaf uit, heb het ook liggen maar nog niet gebruikt......haha gebeurt haast nooit.....groetjes Miranda

Miranda zei

oh vergeet nog je te feliciteren met je art-journal prijs! hij was ook gaaf....Miran

Violets Corner zei

Oh, this is stunning Miranda, beautiful striking colours and the centerpiece is so cool!

Warm hugs
Maarit

melissac zei

WOW!!! I just love the flower ribbon!!! This is fabulous!! Blessings and hugs!

Marjo zei

Gorgeous card Miranda, I love the flower!

xoxo Marjo