Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 5 september 2011

Tiddly Inks challenge - reading a book

Dit is mijn 3e post vandaag. Voor de nieuwe challenge bij Paper Creations Ink en Spesch moet je even naar beneden scrollen.

This is my 3rd post today. For the new challenge over at Paper Creations Ink and Spesch please scroll down.
___________________________________

Vorige week was de challenge een boekenlegger, deze week is het thema Reading Fun.

Ik lees graag, Zweedse thrillers maar ook boeken waarin elfjes, dwergen tovenaars en draken in voor komen. In mijn kaart heb ik daarom fantasie bloemen en elfjes laten terugkomen. Ik kan helemaal verdwijnen in een boek, net als dit meisje op het boek. Heerlijk!!

Last week the challenge over at Tiddly Inks was making a bookmark. This week their theme is Reading Fun. I really like to read, Swedisch suspence novels, and anything with elves, dwarves, wizards and dragons I like as well. That's why I used a fairy and some fantasy flowers in my card. I can forget the whole world when I'm reading, just like the girl in my card, I "disappear"into the story. LOVE IT!!

Met deze kaart doe ik mee aan de Tiddly Inks challenge en wel hier.
I'm entering this card into the tiddly Inks challenge here.
-----------------------------------------------------
Het volgende rijmpje is van Roald Dahl uit Charlie and the Chocolate Factory:
The next Rhyme is by Roald Dahl from Charlie and the Chocolate factory:

"So please, oh please
we beg, we pray
go throw your tv-set away
and in it's place you can install
a lovely bookshelf on the wall"


Have a fairy lovely day
hugs

Miranda

6 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten heb je vandaag geplaatst. Zie dat je de nieuwe Joy mal ook weer hebt gebruikt. Mooi is die.

Knuf Astrid.

Caroline zei

Hey Miranda

Wat een gaaf kaartje, en ja wat kan je in een boek verdwijnen he?

Ik lees ook graag zweedse thrillers. Ben nu met de boeken van Camilla Lackberg bezig helemaal super!

Sprak je moeder zaterdag nog bij Jose!

Liefs Caroline

CraftyMomOf2 zei

Pretty colors Miranda!!! Thanks for joining us this week at Tiddly Inks!

Crafty Hugs!
Meredith

Marja's Stamp Addiction zei

Wat een super gaaf kaartje Miranda en ik kan me ook totaal verliezen in een boek.
groetjes Marja

Marlena Peduzzi zei

This is so great! I love how you have her sitting on the book and some of your favorite characters inside! Glad you could play along this week at Tiddly Inks!

Loopylou. zei

oh miranda this is just beautiful, i love the book pages and aida sitting on top of the book looks fab!!!
thank you for coming to play with the tiddly inkers, hugs Lou xxxx