Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 11 september 2011

Tiddly Inks - #64 - goodbye summer, hello fall

Dag zomer, hallo hersft [volgens mij heb ik zo wie zo de zomer gemist, zeker net even in slaap gesukkeld]. Maar dit is in ieder geval is dit wel de nieuwe challenge bij Tiddly Inks. Nu vind ik de herfst prachtige kleuren hebben, dus deze challenge was een plezier voor mij om aan te werken.

Goodbye summer, hello fall [ think I missed summer anyway, must have fallen asleep when it passed]. Well anyway, this is Tiddly Ink's new challenge this week. I really like the Autumn colours, they are very beautiful so this challenge was right up my alley.

Voor mijn kaart heb ik Betty Belfrey gebruikt. Het papier is van My Little Yellow Bicycle en de blaadjes zijn gemaakt met een Tim Holtz mal. De blaadjes heb ik gekleurd met Dew Drop inkt en Distress inkt. Vervolgens met staalblauw een printje er op gestempeld. Als laatste een laagje koperkleurige glimmermist aangebracht.
De tekst heb ik ooit eens gevonden op het internet.

I have used Betty Belfreyfor my card, The DP is by My little Yellow Bicycle and I made the leaves with a Tim Holtz die. I gave the leaves a colour with dew drop ink and distress ink. I gave it a little pattern with some steelblue ink. Finished the whole thing with some copper glimmermist. The sentiment came from the internet.

Je kunt the Tiddly Inks challenge hier vinden.
You can find the Tiddly Inks challenge here.

HAVE A FAIRY LOVELY DAY
HUGS
MIRANDA

16 opmerkingen:

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit mooie herfstkleuren
Groetjes

Caroline zei

Heel mooi kaartje met al die herfstkleuren!!!
En ja...de zomer is zo wel heel snel voorbij. Wel lekker om te knutselen!

Liefs Caroline

Cards by Jol zei

schitterend, je kaart, ik vind de herfstkleur ook zo mooi, kan echt genieten bijvoorbeeld van de bladeren die van kleur veranderen.

groetjes jolande

wil zei

hallo miranda
de herfstkleuren vind ik ook mooi
we hebben zeker samen zitten slapen want ook de zomer is aan mij voorbij gegaan
groetjes mams

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje, leuk afdrukje en prachtige kleuren.
Groetjes van Jacqueline

mforquer zei

Oh wow - another fabulous Tiddly card Miranda!! I LOVE the fabulous colors and your coloring is DIVINE!!! Thanks for joining us again this week at Tiddly Inks.
Hugs,
M

Loopylou. zei

hiyah miranda!!
wow the colurs on this one are awesome and your tiddly witch looks fanatastic.
thankyou for coming to play with the tiddly inkers this week
hugs Lou xxx

Miranda zei

Supergave kaart Miran! Mooie kleuren, prachtig gekleurd weer en leuke lay out, inderdaad mooie tekst he? groetjes Mirandax

Jennifer Shults zei

Wow your coloring is fabulous! Thanks for joining us this week at Tiddly Inks!

julieprice3 zei

This is gorgeous! wonderful colouring
hugs Julie P

Margo zei

Wat prachtig Miranda !
Toevallig zijn wij op hetzelfde moment in slaap gevallen volgens mij :)
Ik vind je afdrukje een schatje en die blaadjes zijn echt heel knap gedaan !
Liefs
Margo

Patricia zei

Wat een heerlijk herfstig kaartje, ik persoonlijk vind deze kleuren altijd zooooo mooi!
Ook de stempel is superleuk!
Groet Patricia

Marlena Peduzzi zei

What an absolutely beautiful card! I love your colors and you colored the image so beautifully! Thanks so much for joining the challenge at Tiddly Inks this week!

Christy/Tiddly Inks zei

Miranda, that is just lovely!!! :)

DonnaMundinger zei

Miranda this is beautiful! Such gorgeous rich colors. I love it! xxD

Larissa zei

Heel mooi Miranda! De kleuren van je kaart zijn echt schitterend!

Liefs,
Larissa