Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 13 september 2011

The Stamping Boutique Challenge #15 - recipe

Er zijn al weer 14 dagen voorbij en dat betekent een nieuwe challenge bij The Stamping Boutique. Dit keer hebben een recept voor jullie. De volgende elementen willen we in jullie kaarten zien:
4 verschillende kleuren
3 verschillende versiersels (bloemen, lint, knoopjes, bedeltjes etc)
2 verschillende patroontjes papier
1 afbeelding.
Een leuke uitdaging lijkt mij, ik vond het in ieder geval leuk om een voorbeeld kaart te maken.

Another fortnight has passed already and that means a new challenge over at the Stamping Boutique. This time we have a recipe for you. We want to see the following elements in your cards:
4 different colours
3 different embellishments
2 different DP
1 image
A great challenge I think, I really liked making an example with this recipe.


Ik heb voor mijn kaart de afbeelding van Cleopatra gebruikt. Het papier is van TLC en ik heb de voor- en achterkant gebruikt, zodat ik 2 verschillende patroontjes had. Verder heb ik 3 verschillende versiersels gebruikt, gouden swirls, zilveren bloempjes en goud/ zilver lint. De 4 kleuren zijn wel heel chique deze keer, namelijk goud, zilver, wit en beige.

I have used the image Cleopatra for my card. The paper is by TLC and I have used back and fro for my card to get 2 patterns. Furthermore I used the following embellies: golden swirls, silver flowers and golden/silver ribbons. My 4 colours are a bit posh, cause I've used gold, silver, white and cream.

Ik kijk uit naar jullie creatie met dit recept. Je vindt the Stamping Boutique challenge hier.
I looking forward to your creations with this recipe. You can upload your creation into the Stamping Boutique challenge here.

HAVE A FAIRY NICE DAY
HUGS
MIRANDA

8 opmerkingen:

Lia zei

Schitterende kaart, mooie kleurencombi, je herfstkaart hiervoor is ook geweldig mooi, heerlijke herfstkleuren,

groetjes Lia

Caroline zei

Super mooi je kaartje weer!

Groetjes Caroline

Neline zei

prachtige kaart heb je weer gemaakt, mooi van kleur.
Leuke challenge.
groetjes
Neline

Cards by Jol zei

wauw, Miranda, super chique kaartje, ik vind alles mooi eraan.
FANTASTISCH MOOI !!!!!!!!!!!

groetjes jolande

Margo zei

Waaw wat graaf Miranda !
Ik ben er helemaal fan van !
Liefs
Margo

wil zei

hallo miranda dit is wel een heel erg mooi kaartje super
groetjes en een kus mams

melissac zei

WOW!! Your card is gorgeous!! You are soooo talented!! Blessings and Hugs!

xxxtglxxx zei

I had to comment on this - its fabulous! :)

Love the image, and the metallic embellishments are amazing :)

hugs

xxalisonxx