Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 8 september 2011

DYSU challenge #36 - Textures

Dit is mijn 2de post vandaag, voor de Release van de nieuwe Spesch Designer Stamps moet je even naar beneden scrollen.

This is my 2nd post for today. Please scroll down for the release of the new Spesch Designer Stamps.
----------------------------------------------------------------


Hallo allemaal, welkom bij weer een nieuwe DYSU challenge deze week. Ons thema deze week is "textuur". Je kunt op vele manieren textuur in je project maken, door embossen, toevoegen van stofjes zoals jute, maar ook plastic, kurk en hout mogen worden gebruikt. Kortom de mogelijkheden zijn oneindig.

Hi everyone, welcome to a new DYSU challenge again. Out theme this week is "textures". You can add texture to your projects in many different ways, like embossing or adding fabrics like burlap, but plastics, cork or wood are also possible...well the possibillities are endless.


This week's Sponsors:

Love To Stamp
Winner’s Choice of 1 Little Darlings Rubber Stamp
Digi Doodle Shop
$10 Gift Certificate
Pizzazz Aplenty
$10 Prize Package


Mijn inspiratie voor deze week:
My inspiration for this week:

Ik heb voor mijn kaart een afbeelding van de Digi Doodle shop gebruikt, cherry blossom. Voor de achtergrond heb ik Bo Bunny papier gebruikt. Daarnaast een stukje jute waardoor ik lint en plukjes ongesponnen wol heb geweven. Om de kaart heb ik een jute touwtje gespannen.

I have used an image by the Digi Doodle shop for my card, cherry blossom. The DP is by Bo Bunny. Furthermore I used some burlap and added some ribbons and pieces of unspun wool. At last I used some rope and tight it around my card.

Ik ben benieuwd naar jullie creaties deze keer, doe hier mee aan onze challenge.
I'm looking forward to your creations this time, upload your creation into our challenge here.

have a fairy lovely day
hugs
Miranda

7 opmerkingen:

Denise and Louise zei

This is gorgeous Miranda. Love all the different textures you have going on here and the paper suits the image so well.
Hugs
Denise xx

Henriƫtte zei

Leuke kaart weer Miranda en verschillende textures genoeg zou ik zeggen.

Groetjes Jet

*Alison* zei

this is amazing! wow girl you got the texture thing down.. I love the colors and all the fun elements..hugs

princesskitten zei

That's a fantastic collage

kurlygirl zei

Miranda, this is beautiful and your coloring rocks! I love the burlap and wool. Heather :)

JOAN zei

Amazing card!! Love the burlap. Hugs, Joan

Ren-Yi zei

Hi Miranda - super gorgeous card. i love the burlap and the fun soft unspun wool! it's really gorgeous!