Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 24 september 2011

Art Journal



Ik heb de smaak van Art Journal te pakken. Dus vandaag nog een setje. Deze keer heb ik een stempel van Stampotique gebruikt, die zijn zoooooooooooo leuk. Voor de achtergrond heb ik verschillende soorten stempelinkt gebruikt, zoals cat's eye en distress. Het witte is de achtergrond is gesso. Verder heb ik stempels gebruikt van Tim Holtz (bitty grungy). De bloemen, gras en tekst heb ik getekend met een witte gelpen en zwarte viltstift.
De tekst is van Albert Einstein en hij spreekt mij wel aan:
" Joy in looking and comprehending
is nature's most beautiful gift"

I'm really into making art journals, it gives me so much pleasure making them. So today I have another 2 pages for you. For my background I have used cat's eyes and distress ink. The white pieces are made with gesso. I also used some of Tim Holtz bitty grungy stamps. For the flowers, grass and semtiment I used a white gelpen and black pen.
The sentiment is by Albert Einstein and it really got to me:
" Joy in looking and comprehending
is nature's most beautiful gift"

have a lovely day
hugs
Miranda

4 opmerkingen:

Miranda zei

Hoi Miran, kan me voorstellen dat het leuk is die art journals! Je kan er volop leuke technieken op loslaten. De teksten die Stampotique heeft vind ik erg mooi maar de poppetjes kunnen me niet bekoren. Ze hebben in ieder geval een heel duidelijke eigen stijl. En gelukkig maar vindt niet iedereen hetzelfde mooi he? Anders zou de wereld saai worden!Fijn weekend en groetjes Miranda

Cards by Jol zei

jij hebt zeker de smaak te pakken en dit ziet er ook weer super uit.

groetjes jolande

Henriƫtte zei

jammergenoeg kan ik niets anders zien dan een zwart vlak met een witte uitroepteken.ben heel benieuwd wat voor foto je hebt geplaatst.

Groetjes Jet

Patricia zei

Echt GAAF Miranda, net als gisteren haha
Groetjes Patricia