Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 17 augustus 2011

Under the Sea

Daar ben ik weer!! Deze keer heb ik een Sweet Pea kaartje voor jullie. Ik heb een aantal Sweet Pea voorbeeldkaarten gemaakt voor de Stempelstudio die deze prachtige stempels ook verkoopt. De kaarten heb ik echter nog niet aan jullie kunnen laten zien, maar vandaag is hier de eerste kaart.

Hi it's me again!! This time I have a Sweet Pea card for you. I have made a few Sweet Pea cards for the Stempelstudio, who sells these gorgeous stamps in their shop. I haven't been able to share my cards with you earlier , but today I will show you the first one.


Voor mijn kaart heb ik "Mariana" van Elaine Cox gebruikt, een mooie zeemeermin. Ik heb haar op kraftpapier afgedrukt en ingekleurd met kleurpotlood.Ik heb gekozen voor blauwen in alle schakeringen inclusief blauw-groenen en blauw-paarsen tinten. Het achtergrondpapier is van Basic Grey in een mooie blauwgrijze tint. Hierop heb ik schelpen van Hero Arts gestempeld en cirkels van Tim Holtz. Deze heb ik ingekleurd met potlood. Ik heb nog een paar extra schelpen afgedrukt en ingekleurd en met foamtape op de kaart geplakt (voor wat extra dimensie). De zeepaardjes zijn gekleurd met alcohol inkt.

I have used "Mariana" by Elaine Cox for my card, a very pretty mermaid. I made a print on kraftpaper and coloured her with colourpencils. I have chosen all kinds of colours blue, including the bluish green andbluish purples. The BGP is by Basic Grey and is in a lovely shade of greyish blue. I stamped a few shells by Hero Arts and some circles by Tim Holtz on the BGP. I coloured them with colourpencils as well. I did stamp a few extra shells and used foamtape to attach them to my card, for some 3D effect. The little seahorses are coloured with alcohol ink.

Met mijn kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
I will enter my card into the next challenges:
Blue Crush challenge - Sweet Pea Stampers
Anything goes - Try it on Tuesday.

Have a fairy nice day
hugs
Miranda



11 opmerkingen:

Neline zei

Dat heb je weer helemaal super gedaan!
Gave kaart, mooi van kleur.
groetjes
Neline

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje, het afdrukje is prachtig ingekleurd.
Groetjes van Jacqueline

Denise and Louise zei

Beautiful card Miranda. Gorgeous image and lovely DP.
Hugs
Denise xx

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Wow die is mooi!

Cards by Jol zei

ooooo, wat mooi weer, zo mooi gedaan in deze kleuren, prachtig.

groetjes jolande

Marian de Maijer zei

Prachtige kleuren voor deze bijzondere kaart
Groetjes

Sue zei

Beautiful card! Thanks for joining us at Sweet pea stampers.

Miranda zei

Hoi Miran, deze had ik kennelijk gemist....is errug mooi geworden, prachtige kleuren en tja geweldige stempels toch, groetjes Mirandax

Love crafts forever zei

Thanks for playing at Sweet Pea Stampers.
Hugs Nataliya

Patricia zei

Wat is tie weer PRACHTIG!!!!!!!
Mooie kleuren ook weer...
Groet Patricia

Clarky J zei

A stunning card! Thanks for sharing at try it on tuesday