Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 28 augustus 2011

Tiddly Inks - where was I

Deze week is er een leuke challenge bij Tiddly Inks, namelijk het maken van een "boekenlegger". Naast het tekenen, schilderen en craften lees ik ook graag en aangezien ik vaak in meerdere boeken tegelijk bezig ben, heb ik boekenleggers altijd wel nodig en het liefst niet te klein (dan kan ik ze niet meer terugvinden).

This week there is a great challenge over at Tiddly inks, make a "bookmark". Next to drawing, painting and crafting I like to read as well and as I read more than 1 book at the time I'm always in need for some bookmarks , preferable not to small (otherwise I can't find them back).

De boekenlegger in mijn boek.
My bookmark in my book.


Ik heb voor mijn boekenlegger de volgende afbeeldingen gebruikt: Owlette, Aidan en Alfabet Paper. Natuurlijk allemaal van Tiddly Inks. Verder veel lintjes en touwtjes uit de hobbywinkel. De parels zijn van Melissa Frances.

I have used the following images for my bookmark: Owlette, Aidan and Alfabet Paper. All off course by Tiddly Inks. Furthermore I used a lot of ribbons and thread all form the craftshop. The pearls are by Melissa Frances.


Je kunt de challenge van Tiddly Inks hier vinden.
You can't find the Tiddly Inks challenge here.
Met mijn boekenlegger doe ik ook mee aan / I will enter my bookmark into the next challenges:
Creative Craft Challenges - anything but a card
Incy Wincy Designs - anything but a card
Lothian Crafts Online - anything goes (Aug)



have a fairy nice day
hugs
Miranda

10 opmerkingen:

Margo zei

Wat prachtig Miranda en wat een goed idee eigenlijk want ik steek altijd papiertjes ertussen en het klopt, die mogen niet te klein zijn want dan vind je ze niet meer terug :)
Ik vind je boekenlegger echt een juweeltje geworden hoor !
Liefs
Margo

Neline zei

Hij is echt weer gaaf geworden je boekenlegger, heel mooi van kleur en een leuke afbeelding.
groetjes
Neline

Kathleen B. Hernandez zei

What a cute couple featured on your tag. Great looking tag too! Thanks for joining us at Kaboodle Doodles!

Kath
Blog: “Let’s Get Scrappy!”

Marian de Maijer zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

mforquer zei

Miranda - this is SUPER! I love all the gorgeous detail. Perfect sentiment too! Thanks for playing with us at Tiddly Inks - I look SO forward to your creations each week!
Hugs,
m

Cards by Jol zei

wauw, Miranda wat een super gave tag, tip.... ik lees ook graag ha ha ha.

groetjes jolande

Patricia zei

Zooooo gaaf zeg, ik hou niet zo van lezen maar hier zou je spontaan van gaan houden. haha
Geweldig Miranda!
Groet Patricia

crealinedance zei

Hoi hoi Wat een prachtige boekenlegger,zonde om in je boek te doen.Gr.Nel

Marlena Peduzzi zei

What a great bookmark, so vintage! Glad you could join us at Tiddly Inks this week!

Christy/Tiddly Inks zei

Very vintage and very lovely!!! :) I would not want to use it in case I squashed the lovely flowers!!! :)