Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 4 augustus 2011

SHOW OFF prize winner

Hi everyone, just a short message to let you know that I was one of the SHOW OFF prize winners at Tiddly Inks. Can you believe it??? I'm so happy. I just received the images and they are awesome. You will definitely see them appearing on some of my cards in the coming weeks!

Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik 1 van de prijswinnaars ben van de Tiddly Inks SHOW OFF wedstrijd. Niet te geloven he??? Ik ben zo blij. Ik vond mijn prijs zojuist in mijn mailbox en de afbeeldingen zijn echt fantastisch. Jullie gaan ze zeker nog zien de komende weken.



have a fairy nice day
hugs
Miranda

4 opmerkingen:

Denise and Louise zei

Congrats Miranda - had a feeling your card would win. It was gorgeous.
Denise xx

*Alison* zei

oh my heavens.. how fun! you totally rock!! :) COnGRATS!! HUGS

Cards by Jol zei

gefeliciteerd Miranda, terecht gewonnen, je maakt altijd prachtige kaarten.

groetjes jolande

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd Miranda. Ben benieuwd wat je er mee gaat maken.

Knuf Astrid.