Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 4 augustus 2011

DYSU challenge #31 BLACK with a pop of COLOR

Hallo allemaal, het is alweer donderdag en dat betekent een nieuwe challenge bij DYSU, deze keer was het ook voor mij een challenge, niet zo zeer de kleur en op zich ook niet de afbeeldingen die we kregen om mee te werken, maar wel de combinatie van deze twee. Maar ik ben er geloof ik toch nog aardig uitgekomen met het thema "ZWART met een beetje kleur".

Hey everyone! It's Thursday and that means another great challengeat DYSU. This time it was a big challenge for me too. Not the colour and not even the images we got to work with, but the combinatioon of the 2 was quite challenging. But I think I was able to make something nice with our theme "BLACK with a pop of COLOUR".




This week's Sponsors:
Copic Marker Scrapbooking
6 copic ciao marker (North/South America), Martha Stewart punch (rest of the world)
Shelly’s Images
Winner’s Choice of 3 Digis
Through the Craftroom Door
1 year PDF subscription

    Ik heb een aantal leuke afbeeldingen van Copic Marker Scrapbooking gebruikt en omdat de hoofdkleur zwart moest zijn, dacht ik opeens aan ZENTANGLE. Ik heb de hele avond zwarte vlakjes zitten kleuren en uiteindelijk vind ik het eindresultaat nog grappig ook. Hopelijk jullie ook?
    Zentangle is erg leuk om te doen en als je eenmaal begint, kan je bijna niet meer stoppen en het is ontzettend leuk om allerlei patroontjes te bedenken. Omdat de kaart al erg druk is heb ik verder weinig versiersels aan toegevoegd.
I used a few lovely images by Copic Marker Scrapbooking and 'cause the main colour should be black I though about ZENTANGLE all of the sudden. Ik have been colouring black squares and dots all evening and I think the result turned out fine, hope you think so too.
Is really fun to make a zentangle and when you start making one, you can hardly stop. It's so much fun to design all those different patterns. I didn't add any embellies, because I don't think it need any.

je kunt hier kaart uploaden in de DYSU challenge en vergeet niet de andere DT's ook te bezoeken want ze hebben weer prachtige werkjes gemaakt
upload your card here and don't forget to visit the other DT's as well because they made some wonderful creations again

have a fairy nice day
hugs
Miranda

14 opmerkingen:

Lia zei

Hij is inderdaad erg druk, maar wel heel mooi en apart!

groetjes Lia

Annemiek zei

Wat een originele kaart en wat een werk moet het zijn om dat allemaal te bedenken en in te kleuren. Maar het resultaat mag er zijn hoor!
Groetjes, Annemiek

Cards by Jol zei

miranda ik vind je kaart hartstikke gaaf en wat knap gemaakt, dit is wel een heel moeilijke opdracht, van mij krijg je een dikke tien, bedankt nog voor je tip,

groetjes jolande

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wow das idd een lastige ! maar het eind resultaat is super!

Denise and Louise zei

Awesome card Miranda. Love the zentangle and how you have combined all the images - gorgeous.
Hugs
Denise xx

Caroline zei

Hoi Miranda

Gelijk even een krabbeltje sturen , voel me bijna schuldig dat ik zo weinig doe met bloggen! Ga van de week proberen er weer eens iets op te zetten. Vond leuk je vanmorgen te zien met je moeder. Hele mooie en aparte kaart.

Groetjes Caroline

Janna Werner zei

Again a very cool inspiration pic! And your card is awesome, Miranda!HUGSSSS Janna

Peggysue zei

Love your card & zentangling!
Hugs,
PeggySue

Marcy zei

Gorgeous Miranda! I've wondered about Zentangle, heard a lot about it. Now I know. Thanks for sharing your gorgeous project!

*Alison* zei

Oh my heavens.. Miranda.. I love the Zentagles.. I have never done these but they ROCK!! you really did great with this challenge.. I really love your pop of color..
HUGS
Alison
DYSU-owner

Ren-Yi zei

oh my gosh - this is amazing, Miranda. This zentangle must have taken you hours to create. Fantastic black with a pop of blue card!

JOAN zei

Great card!! Love the zetangle, I am impress by it.

princesskitten zei

so pretty love all the doodles

Tenny Kusuma zei

Beautiful card Miranda :D I LOVE it so much. TFS. Hugs-Tenny