Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 12 augustus 2011

Double Trouble

Vandaag heb ik 2 totaal verschillende kaartjes voor jullie. De 1ste kaart heb ik gemaakt voor de Hobbystunter, mijn favoriete lokale hobbywinkel en de 2de kaart is gemaakt voor the Stamping Boutique.

I have got 2 completely different cards for you today. The 1st one I made for the Hobbystunter, my local fav craftshop and the 2nd for the Stamping Boutique.


KAART 1- CARD 1

De afgelopen weken zijn er een aantal nieuwe leuke artikelen van Tim Holtz uitgekomen, o.a. de nieuwe distress stains en een heel mooi stempelvel genaamd "Papillion".
De nieuwe distress stains zijn echt superleuk om mee te werken, je krijgt er een intensievere kleur mee op je papier dan met de distress inkt en het je kunt heel snel grote oppervlaktes insmeren.

The last few weeks some awesome new materials by Tim Holtz came out, e.g. the distress stains and a gorgeous stampsheet called `Papillion`.
The new stains are great to work with, the colours are brighter than the distress ink is and you can easily colours larger backgrounds.

Ik heb op de achtergrond eerst de papillion stempel gebruikt met transparante embossingpoeder. Daarna heb ik de stains op craftsheet aangebracht en mijn papier er door heen gehaald. Door er nog wat water op te spuiten ontstaan er mooie patroontjes. Het papier heb ik daarna met de heattool gedroogd en er de vlinderstempels met zwarte inkt opgestempeld.

I stamped the BG stamp with embossing ink and transparant embossing powder. After heating the powder I coloured the BG with my new stains. I put some ink on a smooth surface and pressed my paper on the ink to get a nice pattern. I also used my mister to add some more water on my paper, you will get some nice patterns if you do this, really cool!
The butterflies are stamped with black ink.

De paspop, de rok (+ vogelkooi), het kroontje en de fleur de lis zijn allemaal snijmallen van Tim Holtz. Deze heb ik op dezelfde manier geverfd als het achtergrondpapier.

The mannequin doll, skirt (birdcage) the crown and fleur de lis are all by Tim Holtz. I coloured them the same way as my BG paper.

Het tandwieltje op het hoofs van de paspop is een mal van spellbinders, de takken zijn een mal van Marianne creatables en de vlinder is van papercraft.

The sprockle is a spellbinder and the branches are by Marianne creatables and the butterfly is by papercraft.


KAART 2 CARD 2

Mijn 2de kaart is gemaakt met een afbeelding van de Stamping Boutique. Deze kaart is ook gemaakt voor een grote TSB sponsoring bij Gingersnap creations met als maandlangthema `kinderen in alle leeftijden`.
De achtergrond is gemaakt met oiliekrijtjes en uitgesmeerd met babyoliedoekjes. De paddenstoelen heb ik er met kleurpotlood opgetekend.

My 2nd card is made with a image by the Stamping Boutique. This card is also an example for a big TSB sponsoring project over at Gingersnap creations. They have a monthlong theme with `kids in all different ages`.
The BG is made with oilcrayons and babywipes oilbased. I drew the toadstools with my colourpencils.

have a fairy nice day
hugs
Miranda


9 opmerkingen:

Caroline zei

Twee hele mooie kaartjes! Geniet je nog van je vakantie ondanks het slechte weer?

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Die kaart met die paddestoelen vind ze geweldig!! Super kaartje weer!

crealinedance zei

Hoi hoi Je hebt leuke kaarten gemaakt.Gr.Nel

Miranda zei

Hoi Miran, wat een mooie kaarten heb je gemaakr! De eerste een prachtige kleurcombi en die vlinder.....mmmm en de tweede vind ik die paddestoelen op de achtergrond heeeel mooi......gauw ff snuffelen op de site, lieve groetjes ook voor je mams, Mirandaxx

Marian de Maijer zei

Zijn allebei prachtig
Groetjes

Cards by Jol zei

prachtige kaartjes.

groetjes jolande

Hélène zei

Hoi hoi, nog veel gekocht? Leuk dat ik je en je moeder tegenkwam!
Je kaarten zijn super gaaf, de overloop van de inkten vind ik echt super!

Fijn weekend,
Groetjes Hélène

Patricia zei

Wat een SUPER GAVE kaarten,
vooral de 1e WAUWWWWWWW!!!!!!
Groetjes Patricia

wil zei

hoi miranda
wat een leuke kaarten
die met de zelf getekende paddestoelen.vind ik mooi
liefs mams