Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 6 juni 2011

The Stamping Boutique is sponsoring the Latte Lounge

Deze week sponsort the Stamping Boutique de maandchallenge bij the Latte Lounge.
Elke week is er een challenge en het thema van de 1e week is NATUUR.
Ik heb een kaartje gemaakt met een van de zeemeerminnen van Tracey (TSB).

This week the Stamping Boutique is sponsoring the monthly challenge over at the Latte lounge. For 4 weeks there will be a new challenge every week and the 1st week´s theme is NATURE. I made a card using one of Tracey´s mermaids.


Ik heb de achtergrond gemaakt met alcoholinkt. Op een sheet heb ik druppels inkt laten vallen met druppels alcohol er in, Dit heb ik afgewisseld totdat ik tevreden was met het resultaat. Ik vind het wel een beetje op koraal lijken op deze manier. De schelpen heb ik met watervaste inkt op het sheet gestempeld. Op een andere stukje sheet heb ik stempels met embossing poeder wit gemaakt en ingekleurd met alcohol inkt. Ook de kleine bedeltjes en het zeepaardje heb ik gekleurd met alcoholinkt. De afbeelding heb ik ingekleurd met kleurpotlood.

I made the background with alcoholink. I dropped a little ink on some acetate and used a few drops of alcohol as well. I did so until I was satisfied with the result. Than I stamped a few shells with waterproof ink. I also made a few shells with embossing powder and coloured them with alcoholink as well. I even coloured the embellies with alcoholink. The image is coloured with coloured pencils.

close up

have a lovely day!
hugs
Miranda

10 opmerkingen:

Patricia zei

Zo dat ziet er weer ff TOPPIE uit zeg Miranda!!!!!
Mooie achtergrond ook.
Groet Patricia

Bea van Ette zei

Wat een prachtige kaart!!!

Groetjes, Bea

Neline zei

Hij is weer prachtig, heel mooi van kleur.
groetjes
Neline

crealinedance zei

Hoi hoi mooie zeekleuren zeg,mooi gedaan.Gr.nel

Miranda zei

Hoi Miran, heerlijk gespeeld met de alcohol he? Leuke techniek vind ik dat altijd.....zolas zoveel..hihi. Je kaart is mooi geworden, het past er helemaal bij! groetjes Miranda

Rhonda Miller zei

I just love your card. You did such a great job on the coloring and your embellishments are perfect.

Cards by Jol zei

heel mooi kaartje, de achtergrond past perfect bij de zeemirmin.

groetjes jolande

Henriƫtte zei

hoi Miranda,

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. De achtergrond is supergaaf en past geweldig goed bij de zeemeermin.

Groetjes Henriƫtte

Crea Astrid zei

Wat is je kaart prachtig geworden. Had natuurlijk maar een klein beetje van het ingekleurde gezien, maar het eindresultaat mag er zijn hoor Miranda.

Knuf Astrid.

Cheryl zei

Wow - your card is gorgeous! I love your coloring and perfect embellishments.