Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 20 juni 2011

PCI Challenge #3 en TSB sponsoring TLL

Vandaag een dubbele post want er begint een nieuwe challenge bij Paper Creations Ink en week 3 van maandchallenge bij the Latte Lounge gaat van start.

I have to cards to share today, 'cause we have a new challenge over at Paper Creations Ink and the 3rd week of the Latte Lounge monthlong challenge starts today.

******************************************************************

Vandaag dus week 3 van de maandchallenge bij the Latte Lounge en het thema is weer een stukje uitgebreider, want naast NATUUR/ OUTDOOR en BRUIN moet er nu ook een NATUURLIJK MATERIAAL worden toegevoegd.
Op mijn kaart heb ik eigenlijk alleen maar natuurlijke materialen gebruikt , namelijk:
papier (= boom ) :-P
een stukje boomschors
kurk
raffia
de afbeelding is weer van The Stamping Boutique want zij sponsoren deze challenge

This week part 3 of the monthlong challenge over at the Latte Lounge starts and we added an extra requirement to the theme. Next to NATURE/ OUTDOOR and BROWN we want to see an OBJECT from OUTSIDE. I only used objects from outside on my card:
paper (=tree) :-p
a piece of treebark
cork
raffia fiber
the image is by the Stamping Boutique, who is sponsoring this challenge



**************************************************
PAPER CREATION INK

Mijn 2de kaart is voor de 3de challenge bij PCI. Het thema is "naar het strand". Ik heb de link met het thema niet gezocht in zee zand en zon, maar in de vrolijke kleuren van strandspeelgoed, plastic ballen en opblaasmatten.
Voor deze challenge zijn we gesponsord door Freshly Brewed Designs.

My 2nd card is for the 3rd challenge over at PCI. Our theme this time is "to the beach". For this theme I didn't want to use sea, sand or sun, but the cheery and bright colours of beachballs or kid's beach playing sets.
Freshly Brewed Designs is sponsoring us.





hopelijk zie ik jullie bij een van de challenges en anders wel een keer op jullie blog

HAVE A FAIRY NICE DAY!!

HUGS
MIRANDA

6 opmerkingen:

Cards by Jol zei

super kaartjes heb je gemaakt, de bovenste is wel heeeeeeel mooi en de onderste, daar wordt je lekker vrolijk van met deze kleurtjes.

groetjes jolande

Lia zei

Prachtig Miranda, de bovenste is super gaaf en de onderste lekker fris en vrolijk,

groetjes Lia

Neline zei

prachtig gedaan weer, ik ben wel heeeel erg weg van de bovenste kaart, die is echt geweldig!!!
De onderste is lekker vrolijk.
groetjes
Neline

crealinedance zei

Hoi hoi Je kaarten zijn leuk,die bovenste vind ik helemaal grappig.Gr.Nel

Crea Astrid zei

Wat prachtig gemaakt. Ik zie dat je de kurk al verwerkt hebt. Super mooi geworden zo.

Knuf Astrid.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Beide kaarten zijn prachtig, maar de bovenste vind ik super gaaf, zo origineel, prachtige details.
Groetjes van Jacqueline