Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 29 juni 2011

the Emerald Faerie Garden challenge 3

Het is alweer een tijdje geleden dat ik zelf mee hebben kunnen doen aan een challenge, maar deze bij the Emerald faeries wilde ik toch niet missen en deze challenge sluit over een paar uur . Ik vind deze Emerald elfjes erg snoezig en ze zijn zo leuk om te kleuren.
Gisteren kreeg ik ook mijn Ippity stempelset "now and always" binnen en die is helemaal LEUK!! Ik heb hem gelijk om mijn kaartje gebruikt.

It has been quite a while ago that I had the time to enter a challenge myself. But I really didn't want to miss this one, the Emerald faeries 3rd challenge and it's closing in just a few hours. I really adore these little cute faeries they are so much fun colouring.
Yesterday my Ippity stamps "now and always" arrived and they are totally CUTE!!
Off course I had to use them immediately.



Dit zijn de "Larakins" van de Emerald Faerie Shop. Zijn ze niet ontzettend snoezig?
Ik heb op kraftpapier gestempeld en ingekleurd met kleurpotlood. Het scrappapier is van Maja Design. De swirl is dus van de Ippity set, ook ingekleurd met potlood. De bloem is ook een Ippity stempel, 3x afgedrukt en ingekleurd. De tekst luidt:
" may you never forget what is worth remembering".
Door mee te doen aan de challenge kan je je ook aanmelden als DT, dus waag ik maar een kansje.

This little fella's are the "Larakins" by the Emerald Faerie Shop. Aren't they adorable?
I printed on kraft and coloured them with colourpencils. The DP is by Maja Design. The swirl is my new Ippity stamp, coloured with colourpencils. The flower is by ippity too and I stamped it 3 times on cardstock and coloured them with colourpencils as well.
The sentiment says: " may you never forget what is worth remembering".
By entering this challenge you can also apply for their DT, awesome so I will give it a try.

have a fairy nice day
hugs
miranda

12 opmerkingen:

wil zei

hoi miranda
deze is helemaal leuk en ik hoop dat
je wint ik zal voor je duimen
groetjes mams

Iulia zei

Gorgeous card, Miranda! I'm glad you didn't want to miss the challenge, it would have deprived us of admiring your beautiful creation here! Love your kraft coloring , the colors, everything!
Thanks for joining us at Emerald faerie garden and hope to see you again soon!
Hugs, Iulia

Henri√ętte zei

Gave kaart Miranda, daar maak je zeker een grote kans van winnen mee.

Knuf, Henri√ętte

WencheP zei

Oh my gosh - this is gorgeus! Love your coloring, it's awesome and the flower is just beautiful!

Hugs,
Wenche

crealinedance zei

Hoi Miranda Helemaal jouw ding ik hoop dat je erin mag.Moet lukken met deze kaart.Gr.Nel

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

mooi kaartje weer!

Margo zei

Wat een leuk kaartje met een toffe stempel !
Liefs
Margo

Marian de Maijer zei

Leuke stempel en je kaart is prachtig
Groetjes

xxxtglxxx zei

Hi Miranda :) Oooh, I just love these Emerald Faeries! I have this image, but have yet to use it, but I so want to now! :) lol.

Gorgeous creation and visiting your blog tonight has been a real treat :)

hugs

xxalisonxx

Marian de Maijer zei

Wat een gezellige kaart
Groetjes

Cheryl zei

Thank you for posting my blog candy. Good luck in the draw!


Your card is utterly delightful. I love the shading around the image and the vine/flourish you added. Beautiful work

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi met je nieuwe stempel en je bloem is superrrr geworden.

Knuf Astrid.