Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 23 juni 2011

DYSU challenge #25 MUSTARD, MAUVE and PINK

Ik kan het bijna niet geloven, maar er is alweer een week voorbij en dat betekent een nieuwe challenge bij DYSU, deze week hebben we een kleurenchallenge namelijk, MOSTERD, MAUVE en ROZE. Een mooie kleurencombi niet?

I can hardly believe it, but another week already passed by and that means a new challenge over at DYSU, out theme this week is MUSTARD, MAUVE and PINK. A great colourcombo isn't it?


Natuurlijk hebben we ook weer een paar leuke sponsoren:
Off course we have some awesome sponsors again:


Coco Dingo Stamps: 4 digital images



Whimsy Stamps: 5 free digital images




Je kunt het niet zien, maar dit is mijn 2de creatie met deze afbeelding, de 1ste ligt ergens in de prullebak. Ik had een leuk idee, maar doordat ik zwart had toegevoegd werd het een smeerboel en kon ik weer overnieuw beginnen. Deze afbeelding heb ik "gepaperpieced" (HUUHHH???).
Ik heb een zachte versie van de kleuren gebruikt waardoor het een zoetig kaartje is geworden. De bloemen zijn van Tim Holtz en de roze achtergrond is gemaakt met spellbinders.

You actually can not see it, but this is my 2nd card, the 1st one ended up in the bin. I had a great idea but because I added some black as well it turned out aweful and so I could start all over again. I paperpieced this image and added some extra colour with my colourpencils. I just the soft versions of the colourtheme so this card turn out very sweet/ soft. The flowers are by tim Holtz and in the background I have used spellbinders.

have a fairy nice day!!

hugs
MIRANDA

14 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind hem top Miranda, ik heb toevallig ook aan paperpiercing gedaan, je hebt leuke kleuren gebruikt,

groetjes Lia

Patricia zei

Heel mooi weer Miranda,
in de prullebak??? dat gebeurd mij nooit! haha
Groetjes Patricia

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

wat kan jij toch mooi kleuren zeg! en heb je die stempel waar je over twijfelde nog genomen?

gr chantal

Miranda zei

Hoi Miran, wat een mooie kleurencombi! En je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt zeg! Je vorige creatie vond ik ook mooi, vooral die achtergrond en bloemen natuurlijk! Lieve groetjes Miranda en uhhhh paperpiecing of piercing? haha

Denise and Louise zei

This is gorgeous Miranda. Love the paper piecing and those flowers are just lovely.
Hugs
Denise xx

Peggysue zei

Just beautiful Miranda, love the soft feminine look to this card.
Hugz!

WencheP zei

I love it! You have really done a great job and I love the flowers.

Hugs,
Wenche

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie kleuren om te gebruiken.Je hebt er weer iets leuks van gemaakt.Gr.Nel

Jinny Newlin zei

Absolutely gorgeous! Great work paper-piecing the image, and all your paper flowers and that lucious bow are the perfect, finishing touches! Thank you so much for having me as your GDT this week!

Cards by Jol zei

heel mooi kaartje en inderdaad een mooie kleurencombi.

groetjes jolande

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kaartje Miranda, mooie kleuren en details. Bij mij belandt ook wel eens wat in de prullenbak hoor.
Groetjes van jacqueline

Janna Werner zei

Miranda, your card is adorable. Love your paperpiecing and you used the colour combo so well. Have a lovely day, my friend! Janna

princesskitten zei

Love all the details

Marcy zei

Just beautiful, Miranda. I also had a hard time with this image!!