Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 28 juni 2011

Card no. 100

Een kleine mijlpaal, dit is mijn 100ste kaartje van dit jaar. Ik had deze afbeelding al een tijdje liggen, ingekleurd en al, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om de kaart te maken, dat heb ik dit weekeinde maar gedaan.
De afbeelding is van the Stamping Boutique, is ze niet snoezig?

Today a small milestone that I achieved , card no. 100 for this year. I had this image for quite a while now, already coloured as well, but didn't find the time to turn it into a card. The image is by the Stamping Boutique don't you think she is adorable?




Have a fairy nice day!

Hugs
Miranda


10 opmerkingen:

Neline zei

Gefeliciteerd met je mijlpaal;)
Ik hoop dat we nog meer dan honderd kaarten voorbij zien komen.
Dit is ook weer een bjoetie.
Prachtig gedaan weer.
groetjes
Neline

handmade by chantal/ handmade gifts and toys zei

Gefeliciteerd! jouw kaarten vervelen nooid!

WencheP zei

This is fabulous. I abslutely love your coloring. Beautiful!

Hugs,
Wenche

Patricia zei

100?????? wauw wat veel......
Nou ik vind de 100ste ook weer PRACHTIG!!!!!
Groet Patricia

Marian de Maijer zei

Prachtige kaart met mooie kleuren. Heb je vorige reaties ook even bekeken en ze zijn werkelijk allemaal heel erg moooooooiiiii en kunstig gemaakt Blijft bijzonder om naar naar jouw creaties te kijken Groetjes

Rhonda Miller zei

What a lovely card. Congrats on you 100th for the year.

Cards by Jol zei

dan heb ik 100x zitten genieten bij je, dit is ook weer een leukerd, ik bekijk je kleurwerk altijd even vergroot, kan ik weer van leren hé.

groetjes jolande

crealinedance zei

Hoi hoi Mooi kaartje weer.Gr.Nel

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd met je 100ste kaart. Vind hem erg mooi. De kleuren die je ervoor hebt gebruikt zijn ook erg mooi.

Groetjes Astrid.

Hélène zei

Gefeliciteerd met je 100ste kaart.. en net als al je andere kaarten is deze ook weer geweldig!
Schitterend ingekleurd en de kleurencombi is erg gaaf!

Groetjes Hélène

ps: op naar de volgende 100?