Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 24 mei 2011

The Stamping Boutique Challenge #7 - A pirate's life for me!

Het is alweer challenge #7 bij the Stamping Boutique en het thema deze keer is "ROOD, WIT en BLAUW". Een kleurencombi waar ik zelf niet snel voor zou kiezen, maar daar is het een challenge voor. Ik had eerst een ander plaatje ingekleurd, maar bij het uitzoeken van het papier is het ergens tussen geraakt en tot op heden nog niet terug gevonden, gelukkig had ik nog een ander gekleurd plaatje liggen. En aangezien Pirates of the Caribbean deel 4 deze week is uitgekomen, vond ik dit wel een mooie bijpassende tag.

It's already our 7th challenge over at the Stamping Boutique and the theme this time is "RED, WHITEe and BLUE". Definitely not my fav colourcombo and one I would not choose often, but that's why is it's a challenge, isn't it? Originally I coloured another image, but whilst looking for matching DP it got lost and i haven't been able to find it sofar....lucky me I had another image coloured already. And because we now have the new Pirates of the Caribbean release , I thought my tag would match perfect for this occassion.


Ik heb de tag gemaakt met de afbeelding Princess Jennifer Latte - Pirate en ik herinnerde mij dat ik nog een grungeboard vormen had van Tim Holtz en laat daar nu toevallig een schedel bij zitten, helemaal goed voor mijn piratentag. Op de achtergrond heb ik de schedel als mal gebruikt. Verder nog een rood blauw geruite knoop gebruikt, wat lint en paar tekstjes geschreven met witte inkt.

I made the tag with the Princess Jennifer Latte - Pirate image and suddenly I remember I had some Tim Holtz grungeboard pre-cut shapes lying around and lucky lukcy me there was a skull among the shapes as well, a perfect match with my pirate's tag.
I've used the skull in the background and furthermore added a checkered (red and blue) button and some ribbon. Wrote down some sentiments with white ink as well.

hopelijk tot ziens bij the Stamping Boutique challenge!
hope to see ya at the Stamping Boutique's challenge this week!

hugs
Miranda


5 opmerkingen:

Patricia zei

Super leuke tag Miranda!!!!
Groetjes Patricia

Heide zei

WOW!
Super duper card, love the skull and cross bones and PJ looks great.

Lia zei

Superleuke Tag heb je gemaakt,

groetjes Lia

WencheP zei

WOW - supercool. Great colors and the skull is fabulous!

-Wenche

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gave tag, heel mooi met prachtige kleuren.
Groetjes van Jacqueline